Purre
Är väl lite samma sak när folk försöker sälja något. Säg en möbel av något slag och man kan inte ens bemöda sig skriva mått på möbeln...

• Gilla
Thomas59
  • Laddar…
P
VidarH VidarH skrev:
På tal om det, hur brukar ni andra stänga brödpåsen efter er?
Jag brukar låta den vara öppen. Det är svårt att stänga den och brödet hinner ändå aldrig mjukna innan påsen är tom.

P pmd skrev:
Jag brukar låta den vara öppen. Det är svårt att stänga den och brödet hinner ändå aldrig mjukna innan påsen är tom.
Vad äter du för bröd egentligen? Mitt brukar ju alltid bli tvärhårt. Speciellt om det är sånt bröd man köper som bake-up, de där papperspåsarna butiken har läcker värre än ett hus från 1932 som varit i stå de senaste 70 åren.

I övrigt föredrar jag hallon framför jordgubbssylt.

P
T Tidsvampyren skrev:
Vad äter du för bröd egentligen?
Ganska ofta Falu Rågrut.

• Gilla
fribygg
  • Laddar…
P
Thomas59 Thomas59 skrev:
Även folk som har svårt att uttrycka sig begripligt bör ju få hjälp. Problemet är väl möjligen att det, för oss som läser, tar längre tid att ringa in problemet och att kvaliteten på hjälpen man får till viss del beror på hur väl man kan beskriva problemet.
Det här är ett skriftligt medium. Givetvis beror kvaliteten på svaren/hjälpen mycket på hur begriplig frågan är.
Det finns en hel del tålmodiga, och kunniga, personer här som svarar bra när väl frågan är uträtad till begriplighet, men det lär nog även finnas en del som inte orkar ta itu med dåligt formulerade frågor.

Den situationen kan bara ändras av frågeställarna.
T Tidsvampyren skrev:
Jag anser fotfarande att internet var bäst innan 2004 och definitivt innan icke tekniska människor hittade till det och internet blev synonymt i deras lilla värld med "Facebook".
AOL!

P
Thomas59 Thomas59 skrev:
När det gäller politik är det ett sedan länge vederlagt faktum att normalväljaren inte har någon större koll på vad partierna har för politik utan röstar på det som ”känns” bra.
Är du säker på att du menar vederlagt?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.