Senaste aktiviteten
-
MDet är väl rätt uppenbart att dom genom att själva mäta upp gränsen tar sig tolkningsföreträde bestämma var gränsen går, i förhoppningen...
-
PJag har inte glömt bort varesig dammen eller pjojekttråden... Men det har varit så otroligt mycket annat. Jag lägger ca 30 minuter på...
-
NNybörjare14 svarade i tråden Husqvarna Automower 315 tjuter.Sådär lät min när kullagren till hasplåten hade gett upp (precis som ovan skrev). Ganska enkelt att byta men vet att jag råkade tappa en...
-
XLyft förrådstak 40cm. Tigersåg, cirkelsåg, yxa, hammare, stämp, domkraft, spikpicka tumstock, koben, fogsvans och lite annat...
-
UFan, jag körde 15 grader för min Gardenarulle.....🤓
-
Jjawen svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Du skriver mycket BS. Om nätkostnaderna ökat fem gånger "högre" än inflationen, handlar det om "effektivisering" då tror du...
-
PPaxman svarade i tråden Något angriper min ved.Med andra ord inget att oroa sig för. 😊 Bara låta de knapra och sen, som sagt, prioritera att elda ved med bark så minskar ljudet...
-
Ddiceman svarade i tråden Karm badrum.Två reglar som jag förskjuter 15 mm”utåt”? Om, så får jag nog inte plats med 45mm i hålet. Har nog bara 2cm att spela på mellan karm...
-
KKane svarade i tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel.Fan, jag körde 15 grader för min Gardenarulle.....🤓
-
PHar inget mer att tillägga förutom att jag städade lite kring veden och den här krabaten tittade fram. Ser ut som blåhjon var vad det var.
-
HSärskrivningen kan jag köpa under pistolhot, men ”dem”…. För bövelen! Det heter ”de”! Och kan man inte lära sig, så skriv ”dom”!
-
mexitegel gillade Workingclassheros inlägg i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.NU vet jag inte var i byggprocessen ni är. Men det jag ser är så dåligt gjort så jag baxnar. Jag tror inte TS ska prata mer med... -
useless svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag öppnade konto i en ny bank för ett halvår sedan senast. Det enda jag behövde göra var att identifiera mig med bankid och svara på de... -
FreQa svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Trist för TS men ser grunden ut sådär borde man kolla hur stommen som bär taket och även takstolarna. Som många sagt, ta dit... -
Matti_75 svarade i tråden Karm badrum.Du sätter dubbla reglar i dörrhålet där den yttre är 85 och monterar plywood mot denna regel och gipset går förbi. Då har du fäste för... -
AndersMalmgren svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Yuka klarar 55cm -
DdaVinci svarade i tråden Energidelning, ny lag!.Fast när det gäller kärnkraft handlar det om svindyr el. Jag kan i sig tänka mig att ha ett kkv i närheten. Men vill absolut inte betala...
-
FreQa svarade i tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel?.Jag kan bara gissa men kanske finns någon lapp kvar under översta lagret hinkar som fukten inte kommit åt? -
FredrikR svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Trycksprutan levererades nu på kvällen av Airmee. Tysk kvalitetskänsla trots tillverkad i Kina. 😇 Banvel Quattro ska dyka upp imorgon... -
MHär ser du vad jag har köpt. Tillkommer lådfronter och en bänkskiva. Och eventuellt täcksidor. //AA
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Vad gäller Energimarknadsinspektionens reglering av nätavgift kan man gå till dom och titta på deras data. Vill minnas att det fanns...
-
AEnligt testerna håller PVC-rör från 1980-talet till minst 2080, det är rätt bra. 100+ år gäller nergrävda rör för huvudledningar som lär...