Senaste aktiviteten
-
mexitegel svarade i tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel?.Ja, var rädd om teglet ❤️. Hinkarna skulle jag gissa snarare är någon form av strukturfärg? För att mura mexitegel används murbruk... -
AAbies koreana gillade BirgitSs inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Ja, konstigt att vissa män blir så provocerade av att man talar om för dem att det pågår en klimatförändring orsakad av människor, och...
-
CChefred svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Att det är för smal passage. Skrev att det var ca 1 m, men nu när jag måttade så var det 85cm. Kan det bli problem för vissa modeller?
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Har det tagit dig till nu att inse att jag är en oproportionerligt positiv person för att ha startat en sån här tråd? 😇 -
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Exakt samma argument anser jag även gäller mig som privatperson. Jag vill inte få besvärande problem bara för att en bank har... -
DLyft förrådstak 40cm. Tigersåg, cirkelsåg, yxa, hammare, stämp, domkraft, spikpicka tumstock, koben, fogsvans och lite annat...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Humorhörnan ....Grattis till att vara en del av skämtet/installationen. -
KKVS630 svarade i tråden Spräcka berg med snigeldynamit.Från Dynacem i Polen handlade jag. 1400 kg + 300 kg, totalt 1700 kg hemlevererat
-
mexitegel svarade i tråden Humorhörnan ....Särskrivningen kan jag köpa under pistolhot, men ”dem”…. För bövelen! Det heter ”de”! Och kan man inte lära sig, så skriv ”dom”! -
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vad menar de med det? -
mexitegel svarade i tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel.Tror min har fyra skruvar. Ligger lite för bra i hängmattan just nu för att kolla 😂. Är en gardena i allafall. Men det är de övre... -
pacman42 svarade i tråden FOTOTRÅD: Himlafint... -
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det är väldigt lätt att anta och tycka saker utan att ha fakta. Jag bara frågar efter fakta... -
BBoomtown skapade tråden Är dessa omärkta hinkar avsett för mexitegel? i forumet Byggmaterial & Byggteknik.Vi håller på och tömmer kåken där vi växte upp och i källaren har farsan sparat dels två halvpallar med mexitegel och dels över 100...
-
BJag vill påstå att det är det gamla företaget Bulten Kanthal som har etablerat ordet bult för en sexkant skruv. Oavsett så vet vi vad...
-
Hhhallen svarade i tråden Humorhörnan ....Fisk mås i den mån den sär skrivs.
-
Iintrestin svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Har du något bättre förslag, less på dem alla.
-
KPytt i panna på bla oxfile och nyplockade kantareller.
-
NNitrams svarade i tråden Tips på hur fästa slangvinda i stående träpanel.Tack för snabbt svar. Ungefär som på min sista bild? Har du liknande vinda där fästet sitter med tre skruv? Nu funderar jag på om jag...