Inget att se ändå, bara pinsamt. Noll försvarsspel.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Dalbotant Dalbotant skrev:
Inget att se ändå, bara pinsamt. Noll försvarsspel.
Det var ganska uppenbart att vi skulle bli förnedrade av en övermäktig motståndare.

Frugan försökte och lyckades få in mailsvar. Men tydligen är man tvungen att skaffa grundabonnemang för att sedan binda upp sig på ett ytterligare abonnemang. Och YTTERLIGARE för att slippa reklam. Nä fy fan för cynism.
Tack för mig och ytterligare några år med att slippa InfantilTV.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Noramasen Noramasen skrev:
GAAAAHHHHH! För fhucking infantiltv4.
Försöker skaffa tillgång för att kolla på Sverige Nederländerna.
För att öppna konto så ska man få Mail på begärd adress. Men jag får ju inget mail trots fyra försök, och på olika adresser dessutom. Jaja. Kanske deras server är upptagen av alla som försöker få tillgång.
Finns på Yuotube, sök med wm 2026

Noramasen Noramasen skrev:
Frugan försökte och lyckades få in mailsvar. Men tydligen är man tvungen att skaffa grundabonnemang för att sedan binda upp sig på ett ytterligare abonnemang. Och YTTERLIGARE för att slippa reklam. Nä fy fan för cynism.
Tack för mig och ytterligare några år med att slippa InfantilTV.
Har TV-paket och kan kolla både via box och play, bara välja 4an med matchen om man vill, men väljer att avstå.😇

J jonaserik skrev:
Finns på Yuotube, sök med wm 2026
😂 bara dataspelsfigurer😂
Men tackar för tipset👍

A AndersS skrev:
Har TV-paket och kan kolla både via box och play, bara välja 4an med matchen om man vill, men väljer att avstå.😇
Har bara äppeltv här så inget via detta. Men tackar för tipset👍. Bara att invänta när det sänds på SVT.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.