Senaste aktiviteten
-
SS.Björnsson svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Måste stegen vara av 2x2or ? Annars kan du ta rundstav i större dimension typ 25mm borra 10mm djup i sidorna på 2x2an och trä i stegen...
-
lars_stefan_axelsson gillade rolis inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Kan blåsa mycket där också.... -
HFakta är (lätt att kolla): Energiskatten på el är 36,0 öre /kWh Energiskatten på bensin är 7,8 öre /kWh Energiskatten på diesel är 8,5...
-
PBefintlig stuga är på plintgrund byggd 70-tal med tunna ytterväggar, antagligen 95mm. I det lilla badrummet (ca 1,5x2m) har det blivit...
-
Dan_Johansson svarade i tråden Tillverka plant "bord".Tja, något sånt här kanske; -
MHej! Vi tittar på att flytta från vår villa till en liten gård. Ett intressant objekt har kommit ut, men den har såklart sina...
-
LLiss-1 svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Då får man tala om för kunden vad dom ska köpa för mtrl och ta betalt för den tiden- var ligger då kundens förtjänst ?
-
HHarmagedon svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Jo, men det finns kanske en gräns för vanskötsel av en grönmatta också. Jag kan ha passerat den i år.
-
BFörstår inte hur du orkar, men jag applåderar att du gör det.
-
BHälsa dem att de får vända sig till en jurist! 😎
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Lokal sparbank säger du nu…? Du sa Swedbank tidigare …?.?.?.? Det finns ett 60-tal lokala och fristående sparbanker i Sverige som har...
-
B....och tillslut, 1 april faktiskt, så kom stålarna till mig. Seg process där det på ett magiskt sätt händer saker varje gång man...
-
L1997 var grejer rätt mycket mer analoga i jämförelse med idag med alla drivdon och smarta dimmers men absolut det är upp till var och...
-
EErole svarade i tråden Bygga ut källaren - Bila bort avsats på grunden.Okej tack alla, ni har övertygat mig. Sulan får vara kvar
-
Mikael_L svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fakta är (lätt att kolla): Energiskatten på el är 36,0 öre /kWh Energiskatten på bensin är 7,8 öre /kWh Energiskatten på diesel är 8,5... -
GSvaret på den specifika frågan är dock ja, man kan gå ut en bit på lister och foder för att täcka springan i mötet mellan list och vägg...
-
Intet svarade i tråden Bygga ut källaren - Bila bort avsats på grunden.Klacken har samma funktion som fundamentet till en bropelare. Stabilisera och fördela trycket. Om du dessutom skall bila bort klacken... -
yonna svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.1 juli kommer en liten filmsnutt när min fantastiska ask fälls ... Askskottsjukan drabbar 85% av alla askar. Jag har kämpat för mitt... -
Redaktionen skapade tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet i forumet Artikelkommentarer.Hur stor del av inkomsten som går till bolånet skiljer sig kraftigt mellan olika delar av Sverige. I Solna lägger ett genomsnittligt... -
BFör några veckor sedan meddelade Flygförsening att de ser goda chanser att vinna i domstol och därför stämmer flygbolaget. Man har...
-
BDessutom finns ju chansen att de får in ett antal förfrågningar för samma flight. Om de har 10 kunder med samma krav så är det bara att...
-
HListerna är ju inte ens målade.
-
HDet var ju inte så snyggt men kvalitets nivån på lister är låg och de skulle jag bytt ut samtidigt.
-
[SKPG]Zamora gillade Fairlanes inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ja, fast det är inte överförmyndarnämnden som lägger ut den till försäljning. De vara säger ja eller nej. Absolut hade man kanske...