Senaste aktiviteten
-
Mmortimer svarade i tråden Rörspetsbrunn.Kan tyvärr inte se där vad som är galet, men i felsökninssyfte (för att minska skarvar) skulle du kunna prova plocka bort PEM slangen...
-
WAutogiron minns jag som busenkelt. De flyttar nya banken över med fullmakt. Fast jag har inga längre, allt är e-fakturor. E-fakturor...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Tomtetna i Vissefjärda finns säkert redan, med VA-framdraget. Det är nog bara ett sätt att försöka kränga dem. -
HHittade Vitavia cylindrar på lokala Bauhaus. Passade och var relativt enkla att montera. Bara den lilla detaljen att man skulle låsa...
-
LLotten72 gillade J00s inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Säljaren, gode man sitter i kommunfullmäktige för Åselepartiet. Köparen är kommunalråd i Åsele. ÖFN som godkände affären består av en...
-
Mmaria01 svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.nej
-
MMed betongfog är svaret ja
-
Eemindith svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40 % mer Den bästa grillkvällen kommer vi hem efter en lång dag på stranden, varma, trötta och hungriga. Då har vi förberett...
-
MDet var ju inte så snyggt men kvalitets nivån på lister är låg och de skulle jag bytt ut samtidigt.
-
kashieda gillade ajn82s inlägg i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Är väl bättre med en taggig buske av något slag då -
kashieda gillade Huddingebos inlägg i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Jag hade planterar en tujahäck precis framför grannens fräcka bygge. Att man ens gör något sådant utan minsta dialog med sin granne är... -
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.förstår varför kommuner i glesbygden försöker få nya invånare med tomter men vad jag inte förstår varför försöka med tomter ingen vill...
-
Sstaffant svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Ett konkurrenskraftigt förslag är en beg. vinkork. Eller konisk champagnekork som du sätter i baklänges efter att ha skurit av...
-
DBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
kashieda svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Arvinge är man väl inte förrän det finns någon avliden att ärva? -
LLotten72 gillade Kadabras inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Politiker avlönas av våra surt betalade skattemedel. Vi sliter och de har en betald post av våra skattemedel. De ska följa...
-
PSvaret på den specifika frågan är dock ja, man kan gå ut en bit på lister och foder för att täcka springan i mötet mellan list och vägg...
-
kashieda förvånades av karlmbs inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Och du tycker det är rimligt att chansa på det sättet. Ska en god man göra likadant med allt annat, strunta i att anlita en elektriker... -
ANäring till gräset för att bli av med lite mossa tänkte jag. Kul att se att näringen är effektiv! Vad gäller påförseln av den ser jag...
-
DennisCA svarade i tråden Allt om bilen.Nu har jag gjort färdig kretsen till AC systemet. Från brytaren i kupén till kopplingen i kompressorn. Diod monterad också för att... -
Upponer svarade i tråden Jordlukt i nybyggt hus - otät grundplatta? Eksjöhus.Både Eksjöhus säljaren och Entreprenören har konstaterat att det luktar jord på plats. Man känner med handen att det blåser och håller... -
IDet tycker jag låter som en bra idé. Har det varit en bra grannrelation så vet dom kanske om projekt som har gjorts, eller behövs. Har...
-
HHarmagedon svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Kul med kvitto på att gödslet gjorde sitt jobb.😂 Det påminner mig om att jag verkligen borde slänga på lite på min stackars grönmatta...