Senaste aktiviteten
-
MSammanträffande! Var på Färöarna för första gången nu i helgen, vill dit igen, underbara öar! Jag å frun funderar seriöst på att köpa...
-
LLotten72 gillade Hybros inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Än större anledning till att sköta allt snyggt. Vilket tydligen inte alla begriper och då blir det därefter. Nu behöver det städas.
-
LLotten72 gillade Hybros inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Tydligen får politikern hitta annat jobb. Tycker man ska låta affären gå tillbaks. Speciellt nu när "marknadsföringen" om än ovanlig...
-
Iironhead gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Ja, det gjorde vi när vi köpte vårt hus. De kunde berätta att ägaren var omdömesgill, mycket arbetsam och intresserad av sitt hus...
-
LLotten72 gillade Pjosk75s inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Kommunalrådet som köpte fastigheten avgår nu. https://www.sverigesradio.se/artikel/efter-husaffaren-aseles-kommunalrad-andreas-from-avgar
-
LLotten72 gillade Unikt namns inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Du ser inga problem med att polare beslutar om undantag för varandra?
-
SamiHus svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Du köpte inte den nya modellen med driv? Vet inte om det annars är exakt samma. Jag blev överraskad av att min både är bra mycket mer... -
LLotten72 gillade J00s inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.1. Det har varken du eller de inblandade någon aning om. 2. Det undviker misstanke om korruption.
-
Pellegnillot71 svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Balsampoppel växer snabbt! -
Vvideopac svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Eller kanske autistiskt? 🤪
-
Hhempularen svarade i tråden Varför löser min jordfelsbrytare ut här ?.När jag läser TS andra tråd, så verkar det klarlagt att det finns ett isolationsfel i pumpen detta handlar om. Så mysteriet här består i...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nja.. riktigt är dock att en hel del kostnader orsakas av åtgärder på "lägre" nivåer. Jag ser det hela som två olika saker som är sanna...
-
Ccarthago svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.inte alls svårt
-
MMax R70 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Är kund i en Sparbank och kan t.ex inom ISK välja på exakt 514 st olika fonder. ETF kan man handla via värdepapperstjänsten.
-
FDet där förarstödet varierar mellan bilar. En del har varianten att bilen bromsar när den tror att man är nära en linje. Andra svänger i...
-
FNäring till gräset för att bli av med lite mossa tänkte jag. Kul att se att näringen är effektiv! Vad gäller påförseln av den ser jag...
-
TKnappast om det är en gjutjärnsbrunn.😎
-
Ffribygg svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Du är kanske nogrann och flitig,nblåser rent stenläggningen ofta, har ingen del av altanen/ gångarna/'uppfarten i skugga och åker inte...
-
TTimmersaxen gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
TDu måste täppa till det cirkulära hålet till höger på bilden i mitten. Någon har tagit bort pluggen som satt där.
-
DNäring till gräset för att bli av med lite mossa tänkte jag. Kul att se att näringen är effektiv! Vad gäller påförseln av den ser jag...
-
NyKarin svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Näring till gräset för att bli av med lite mossa tänkte jag. Kul att se att näringen är effektiv! Vad gäller påförseln av den ser jag... -
Hhempularen svarade i tråden Varför löser min jordfelsbrytare ut här ?.Så kan det vara, då skulle det iofs. fungera, rent elektriskt. Men eftersom det kommer in en nolla i matande ledning så vore det grovt...