Senaste aktiviteten
-
SBara gräs är det tänkt. Kanske det får grannen att ställa in sina prylar i förrådet och inte bara lämna dem utanför på gräset.
-
Hhempularen svarade i tråden Firmabilar - skattefusk.Jodå för en massa år sedan vet jag en person som hade en volvo tjänstebil och redovisade typ 1000 liter bensin per månad. han var...
-
Ffribygg svarade i tråden Ytpapp, spikat synligt med en miljon spik....Har du betalt nått för pappen eller läggningen av pappen?
-
BNu blommor löken. Del 2.
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.många komuner i sverige har tomter till salu för att locka nya kommuninvånare men oftast där ingen vill bygga eller kan få lån till att...
-
13th Marine svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Kanske blir en sjö runt huset när det regnar? -
JSå man får antingen, för samma pris - ett batteri - ett batteri + laddare - två batteri + laddare Känns som ett inlägg för humortråden
-
Aajn82 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Faller nog på undersökningsplikten, svårt att missa att man inte ser sjön från tomten 🤣
-
EEasydoesit svarade i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Jag tänker mest på brandrisken ifall surrandet nu skulle indikera något sådant, så ifall de inte används kan de lika gärna tas bort...
-
13th Marine svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Kanske ett mäklarstenkast? Dvs ca 2km. -
Aajn82 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Så man får antingen, för samma pris - ett batteri - ett batteri + laddare - två batteri + laddare Känns som ett inlägg för humortråden
-
PPaxman svarade i tråden Äldre markis, vända så veven hamnar på andra sidan?.Det är min minnesbild från när jag bytte duk för många år sedan. Med armarna max ute så är rullen typ lös...så jag får testa det någon...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.man kan ju undra om det finns nån regel på avstånd när man säger sjönöra
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Ja, men det har ingen koppling till det vi pratade om.
-
Intet svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Nu blommor löken. Del 2. -
Mmaria01 gillade 13th Marines inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Verkar vara området markerat i blått enligt Emmabodas hemsida:
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.om man ens får ett lån kan tänka mig det att det är därför dom vänder sig till tyskar och andra eu länder
-
PJag pratade med någon om att byta vev till motor och fick då tipset att sätta spännband runt markisen i indraget läge för att på så sätt...
-
SSJW svarade i tråden En utmaning att få slangen tätt.Tack så jättemycket för svar! Jag har badet tomt nu efter att lokaliserat var det läckte så jag kan göra vad som är det säkraste. Det...
-
Fairlane gillade pmds inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Om du inte kan förklara så är det nog ingen idé att du försöker, nej, -
SSir Duke svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Samtidigt styr vänstern i exempelvis Stockholm och där har resurserna till vården också krympt. Jag har kollegor som gnäller vid kaffet...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Ängstoppklockan kallades dialektalt för "byaskvaller" för att den sprider sig så lätt.
-
Man kan ju undra varför nästan ingen vill syssla med småjobb? Kan det bero på svårigheter med lönsamhet? Ett annat "problem" är att när... -
MMartin Lundmark svarade i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Hej hempularen När det gäller mycket av den elkraftsutrustning som även idag används vid elkraftgenerering och i elnät så bygger den på...
-
useless svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Gaaaaaaahhhhh!!!! Åkgräsklipparen klipper inte längre. Visst ser det ut att fattas något mellan spännrullen och axeln? Tror ni man... -
Kkingen101 gillade Victor.Ms inlägg i tråden Förvaringssystem, Elfa, Ikea Boaxel, Jula Hard Head, Biltema?.Min erfarenhet av Ikea är att det är bortkastade pengar (haft Ikea tidigare). När man vill expandera eller ändra så har de bytt system...
-
Nnaikon svarade i tråden Hur byta dessa två ventiler.Tack för hjälpen! Ok gött, låter ju lätt. Har du en aning om vad jag behöver inhandla för ventil? Skjutmåttade övre röret till 33mm. Sen...
-
Isakare svarade i tråden Dropoff ny "revolutionerande" trall-bräda?.Har rillad trall med rillorna neråt, den blir konvex med automatik oavsett hur årsringarna ligger. Kvarliggande vatten förstör trallen... -
Hhempularen svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Men ett problem i det resonemanget är ju hur mycket pengar som mamman kan anses ha förlorat på den felaktiga försäljningen. Om vi antar...