1 694 935 läst ·
18 353 svar
1695k läst
18,4k svar
GAAAAHHHH!!!
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 706 inlägg
Det finns garanterat bh-medlemmar med bättre koll men en gissning är kanske 5-6 lök i startavgift/framkörning/etablering (eller vad dom nu kallar det) och 2-3 lök/h så du klarar dig kanske med "bara" hälften 😀MathiasS skrev:
😂tommib skrev:
Gaah.
En av dragfjädrarna till den uråldriga garageporten smäller av vid stängning och jag inser efter googlande att det tydligen är förenat med livsfara att ens tänka på att byta själv.
Lyckas med mitt klena förstånd inte förstå varför. Med öppen port är fjädrarna inte spända alls.
En av dragfjädrarna till den uråldriga garageporten smäller av vid stängning och jag inser efter googlande att det tydligen är förenat med livsfara att ens tänka på att byta själv.
Lyckas med mitt klena förstånd inte förstå varför. Med öppen port är fjädrarna inte spända alls.
Gaaaaaaahhhhhhx2!
Varför säljer butiken samma kullager för 205:- om man letar upp reservdelsnummret och 38:- om man söker på dimensionen???
Varför säljer butiken samma kullager för 205:- om man letar upp reservdelsnummret och 38:- om man söker på dimensionen???
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Du har rätt, de är ofarliga när de inte är spända, se till att spärra porten öppen bara.T Tabors39 skrev:
Vilken skulle du åkte med och vad blev det för buss som du hamnade på?mexitegel skrev:
Sitter själv på en buss och väntar på chaufförsbyte. Som kan ta 1 till i värsta fall 10-15 minuter…. Inte har de bråttom de där förarna….