MathiasS MathiasS skrev:
Fan vilka billiga lösningar ni hittar på. Framkörningsavgift 20lök antar jag. Skulle vara bättre om ni kom hit med varsin spade.
Det finns garanterat bh-medlemmar med bättre koll men en gissning är kanske 5-6 lök i startavgift/framkörning/etablering (eller vad dom nu kallar det) och 2-3 lök/h så du klarar dig kanske med "bara" hälften 😀
tommib tommib skrev:
Lite sugen men har egna grävprojekt att ta tag i....
😂

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Gaah.
En av dragfjädrarna till den uråldriga garageporten smäller av vid stängning och jag inser efter googlande att det tydligen är förenat med livsfara att ens tänka på att byta själv.
Lyckas med mitt klena förstånd inte förstå varför. Med öppen port är fjädrarna inte spända alls.

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
Gaaaaaaahhhhh!!!!

Åkgräsklipparen klipper inte längre. Visst ser det ut att fattas något mellan spännrullen och axeln?

Tror ni man kan laga den med delarna som låg löst under?

• Haha
  • Wow
Tokslut och 3 till
  • Laddar…
B
Kul...lagaer du den där så gör du det bra

Gaaaaaaahhhhhhx2!

Varför säljer butiken samma kullager för 205:- om man letar upp reservdelsnummret och 38:- om man söker på dimensionen???

Screenshot_20260617-160313~2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Screenshot_20260617-160326~3.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
hapazard och 2 till
  • Laddar…
För att det gahhhh inte är samma artikelnummer, och därmed inte samma artikel, kanske?

• Gilla
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
För att det gahhhh inte är samma artikelnummer, och därmed inte samma artikel, kanske?
Nej, men jag är övertygad om att man får samma FAG 6202 oavsett vilket man beställer.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
useless useless skrev:
Nej, men jag är övertygad om att man får samma FAG 6202 oavsett vilket man beställer.
Men det är garanterat två olika leverantörskedjor.

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Mikael_L
useless useless skrev:
Varför säljer butiken samma kullager för 205:- om man letar upp reservdelsnummret och 38:- om man söker på dimensionen???
För att dom kan ...
(--- tjäna mer ...)

• Gilla
useless
  • Laddar…
T Tabors39 skrev:
Gaah.
En av dragfjädrarna till den uråldriga garageporten smäller av vid stängning och jag inser efter googlande att det tydligen är förenat med livsfara att ens tänka på att byta själv.
Lyckas med mitt klena förstånd inte förstå varför. Med öppen port är fjädrarna inte spända alls.
Du har rätt, de är ofarliga när de inte är spända, se till att spärra porten öppen bara.

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Du har rätt, de är ofarliga när de inte är spända, se till att spärra porten öppen bara.
Tack för bekräftelse 👍

Gahhhh! Gick på fel buss i totalkaoset på Hjalmar Branting i Göteborg. Nu sightseeing på nya platser en stund innan det går att rätta till det misstaget 🙈.

• Haha
  • Älska
Tokslut och 6 till
  • Laddar…
Mikael_L
Gahhhh! Gick på fel buss i totalkaoset på Hjalmar Branting i Göteborg. Nu sightseeing på nya platser en stund innan det går att rätta till det misstaget 🙈.
Du får betrakta det som en semesterresa, så känns det kanske tom lite spännande 😁

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
T Tabors39 skrev:
Tack för bekräftelse 👍
Det farliga är om fjädern går av när man stänger dörren innifrån.

• Gilla
Tabors39
  • Laddar…
Vilken skulle du åkte med och vad blev det för buss som du hamnade på?

Sitter själv på en buss och väntar på chaufförsbyte. Som kan ta 1 till i värsta fall 10-15 minuter…. Inte har de bråttom de där förarna….

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.