Hej hopp, anlitade en hantverkare för byte råspont och sedan papp på taket i min lilla stuga.

Var på plats när råsponten byttes och allt gick jättebra... åkte sen utomlands i 10 dagar och när
jag kom hem så var det ren katastrof med pappen mm... spikat med hur många spik som helst synligt, vindskivorna alldeles
för högt så plåtarna glipar rejält och lyckades även lägga en våd"heter det så?) med klisterremsan uppåt så
den var riktigt grön av pollen när jag kom hem 😀

ps: har ni tips på takläggare som kan fixa ny ytpapp på stugan så tar jag gärna emot info.... Göteborg/Hisingen
 
  • 725518697_28259702926953272_5161561223843073000_n.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Håller tummarna att du inte har betalat.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
H hempularen skrev:
Håller tummarna att du inte har betalat.
Som tur är så är inte sista fakturan betald.
 
M mj64 skrev:
Som tur är så är inte sista fakturan betald.
Har du betalt nått för pappen eller läggningen av pappen?
 
Det är helt förstört.
 
F fribygg skrev:
Har du betalt nått för pappen eller läggningen av pappen?
Jobbet bestog av byte råspont hela taket, ny papp och isolering av tak inne.

Som sagt, en "slutfaktura" kvar att betala som jag håller inne med.
 
Intet Intet skrev:
Det är helt förstört.
Min känsla som amatör också 😉
 
  • Gilla
Silkesnusa
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.