T thgamaliel skrev:

SÅGBORD SKIL 1300AA FÖR KAP-& GERSÅG med hjul för 500 spänn.

[länk]
Tack, skulle precis beställa Julas billigaste men nu tog jag Skils istället.

• Gilla
David__11
  • Laddar…
P
T thgamaliel skrev:

SÅGBORD SKIL 1300AA FÖR KAP-& GERSÅG med hjul för 500 spänn.

[länk]
Kalasbra!

nikasp
Inget tips nu men någon måste ha lagt ut till fel pris någon timme 13:e mars. Låg och slösurfade och lyckades köpa den här med skena för 2800 spänn. Går på 5400 nu och runt 6200 i butik så jag är rätt nöjd. Fick vänta 3,5 månader dock, stod att den skulle komma i oktober 😀

https://amzn.eu/d/06aJgPFl

• Gilla
cpalm och 2 till
  • Laddar…
nikasp nikasp skrev:
Inget tips nu men någon måste ha lagt ut till fel pris någon timme 13:e mars. Låg och slösurfade och lyckades köpa den här med skena för 2800 spänn. Går på 5400 nu och runt 6200 i butik så jag är rätt nöjd. Fick vänta 3,5 månader dock, stod att den skulle komma i oktober 😀

[länk]
Du börjar ditt inlägg med anledningen till att inte skriva i tråden..

• Gilla
whak och 9 till
  • Laddar…
K
nikasp nikasp skrev:

[länk]
Ditt inlägg hör snarare hemma här. Precis som du själv skriver
https://www.byggahus.se/forum/threads/dagens-verktygsinkop.272214/

• Gilla
whak och 3 till
  • Laddar…
Det finns en begagnad EJCA Bandsåg BS500 till salu för 12000kr hos loppisen "Ta Till Vara" i Falun

• Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
Bauhaus i Linköping säljer Kärcher PCL4 terasstvätt för 995 kr. Fanns ganska många när jag köpte min igår kväll.

• Gilla
nikasp
  • Laddar…
Vad får man för 2105:- + frakt idag? För oss som har Stihl trädgårdsmaskiner med AK-batterier är det här nog dagens klipp. Finns även på systerföretagen Duab.se och Maskinklippet.se

Så välj vad Du vill ha:

https://www.hylte-lantman.com/sok?q=Stihl Ak 30

• Gilla
JuggeH
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Vad får man för 2105:- + frakt idag? För oss som har Stihl trädgårdsmaskiner med AK-batterier är det här nog dagens klipp. Finns även på systerföretagen Duab.se och Maskinklippet.se

Så välj vad Du vill ha:

[länk] Ak 30
Så man får antingen, för samma pris

- ett batteri
- ett batteri + laddare
- två batteri + laddare

Känns som ett inlägg för humortråden

• Haha
  • Gilla
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:

Så välj vad Du vill ha:

[länk] Ak 30
Tack, men slut överallt

Tokslut Tokslut skrev:
Tack, men slut överallt
Bara vanligt slut eller … ?

• Haha
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Bara vanligt slut eller … ?
Mer sopslut ;)

• Gilla
Hep
  • Laddar…
Inte tokslut då? 😂

• Haha
  • Älska
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Tack, men slut överallt
Om man råkar se ett erbjudande som detta så gäller det att handla snabbt. Mitt kitt är på väg med Postnord. Från det att jag såg det tills det var slutsålt var någon timma. Jag köpt ett antal felaktigt prissatta Blå Bosch verktyg under åren till halva priset när Amazon.se rättat priset inom någon timma. De har aldrig cancellerat utan skickat till mig. Oftast solomaskinpriser som levererats med låda 2 batterier och laddare

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.