Senaste aktiviteten
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det finns garanterat bh-medlemmar med bättre koll men en gissning är kanske 5-6 lök i startavgift/framkörning/etablering (eller vad dom...
-
BLite sugen men har egna grävprojekt att ta tag i....
-
Isakare svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Hörde en natt när det regnade ett plongande ljud utanför, jag hade lyckats ställa en plåthink upponer på ett ställe så det droppade ner... -
MMPB svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer 2. Den perfekta grillkvällen är den som aldrig tar slut. Egentligen börjar man med god vänner till lunch. Sedan fortsätter...
-
VViktor S. svarade i tråden frånluftsvärmepumpens utsläpp sker i krypgrunden.Då värmepumpen återvinner energin från utgående luft låter det vansinnigt att släppa ut den under grunden till huset. Den luften är väl...
-
BPå landet i Jämtland har jag två större områden med ett lågt växande ogräsbestånd. Det ena är kanske 5x1,5m och det andra ca. 7x4m. Dom...
-
LFan vilka billiga lösningar ni hittar på. Framkörningsavgift 20lök antar jag. Skulle vara bättre om ni kom hit med varsin spade.
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Nej. Hon har lämnat ansvaret till GM.
-
Kkarlmb skrattade åt kashiedas inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ja, och? Det är fortfarande mamman som via sin gode man som sålt fastigheten. Det är fortfarande hon som gjort fel.
-
Kkarlmb svarade i tråden Allt om bilen.Tur det inte var en Renault...
-
Jjool08 svarade i tråden Parkera obromsad släpvagn i sluttning.Tack, jag tänker använda klossar också, men skulle kännas tryggare om den även var förankrad i något.
-
JJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
KNu lever Berlingon igen Det här var det som behövdes förutom en liten momentnyckel Kunde inte koda in spridaren, men man kunde köra...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det beror ju på vad man vill veta. Är det tex såna där hemska solpaneler längst bort på linan så kan ju spänningen gå i taket hos kunden...
-
GBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
peleback80 svarade i tråden Problem med kallt tappvatten..Har ni kört med piggen ute sedan februari och det har fungerat skapligt med varmvatten. Kökskranen som får skållhett vatten ibland dock... -
RJag tycker att klöverblommor är ett fint inslag i en gräsmatta. Förstår mig inte riktigt på dem som anstränger sig för att få "den...
-
VViktor S. svarade i tråden Jordlukt i nybyggt hus - otät grundplatta? Eksjöhus.Kan vara värt att nämna här känner jag: Om huset är byggt i ett högriskområde för radon och det sitter radonmatta så kan det vara så att...
-
Kkallabaz svarade i tråden Yale Doorman håller inte för västkustväder.Ja det var inga problem.
-
BSwedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos...
-
DFan vilka billiga lösningar ni hittar på. Framkörningsavgift 20lök antar jag. Skulle vara bättre om ni kom hit med varsin spade.
-
TMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
JJ Vos svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Vi är i kontakt med återförsäljaren, men det går trögt och vår erfarenhet är att man som företagare inte kan göra så mycket ifall...
-
Nu lever Berlingon igen Det här var det som behövdes förutom en liten momentnyckel Kunde inte koda in spridaren, men man kunde köra... -
Jag antar du menar rena elbilar, men BMW i3 har ju en range extender som tillbehör och som ska bytas olja och filter på ibland, dock är... -
KKris1 svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Del ett av staketet klart. Bygger en odlingslåda som matchar stilen.