Senaste aktiviteten
-
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jo det är ju helt och hållet vad man avtalat. Jag kortade även ner min dåvarande efter knappa 10 månader i annat ärende. Tog då 12 nya...
-
MKöparen skulle ha vidtalat säljaren innan och förvissat sig om att det är ok med säljaren. Köparen har ett eget ansvar. ”Strafftänkande”...
-
FTack så mycket för alla svar. Det låter högst troligt med "knäppare". Särskilt som det just är gran i lådorna som knäpper. Men i en...
-
Mmaria01 svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.du glömde man eller kvinna 😆😆😆😆😆😆😆
-
Ffribygg svarade i tråden Något angriper min ved.Om man kikar på bilderna @umk74 visade i 1:a inlägget ser man att det inte är nått trägolv vedkorgen står på..
-
Oldboy svarade i tråden Undergolvet.ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG fuktspärr på kalla sidan isoleringen. Är det spånskivegolv så brukar det väl inte vara ngn plast alls. Fukten... -
RDu börjar ditt inlägg med anledningen till att inte skriva i tråden..
-
Bo.Siltberg svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Återförsäljaren är ju fånig. Det är ju fel på deras maskin. Det är dom du ska ge dig på, hur enkelt det nu är. För att sänka... -
EEasydoesit svarade i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Aha, relän. Kan de användas för fasadbelysningen kanake? De är styrda mha detta "uret" som jag måste ställa in manuellt 🙂
-
dd88 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Kan ju vara värt att veta att tiden på ränterabatten är en förhandlingsfråga, brukar alltid köra 18 mån. -
Intet svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Det är inte bara dåligt. Det ser för djävligt ut. Framförallt vid elementet. -
Ssnickar svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Att låta tapeten gå ut på listen på det viset tyckte jag faktiskt var helt okej. Där kan jag tycka att det beror på vad man tycker om...
-
JJag har en torpargrund med plast och 200mm Leca kulor med 70mm betong som jag ska lägga ett laminatgolv på så småningom. Hur vet jag...
-
PPligg85 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Men om man av någon anledning ska parkera en betydande summa på ett konto så är det ju en nishbank man ska ha på ändå. Inte där...
-
vcx skrattade åt Claes Sörmlands inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Jag vill inte ge råd, jag är ju bara en anonym persona på internet och jag måste erkänna att jag ännu inte har förstått exakt ditt... -
Intet svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Nej. Det behövs inte. -
Jag har ett kök byggt för ca 12 år sedan. Nischen för kyl och frys är 180 cm hög (+ någon millimeter), 120 bred och 59 cm djup. Fasta... -
TD4A börjar bli förbannad
-
JAltan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen...
-
JIntressanta skyltar man stöter på ibland i butikerna.
-
EEasydoesit skapade tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud? i forumet Tak & Vind.Hej! Var uppe på vinden häromdagen och hörde ett surrande ljud från dessa eldosor(?). Vad är det för något? Bör jag oroa mig för...