Gaaah!!! Trodde jag kommit på något , men det hade jag alltså inte.

Anne-lie70 Anne-lie70 skrev:
Gaaah!!! Trodde jag kommit på något , men det hade jag alltså inte.
Ingen dum ide, bara dyr. :)

MathiasS MathiasS skrev:
Ingen dum ide, bara dyr. :)
Skulle det gå att kleta på lite bruk på utsidan av röret efter att ha grävt längs sidan?

13th Marine 13th Marine skrev:
Hittat ett intressant objekt på klaravik, skapar konto för att kunna lägga bud på sikt.

8500kr i inropsavgift...
WAAAAAAAAAGH
Jag "vann" auktionen på vad som visade sig vara ca 1/3 av reservationspriset...
Ska man ha så mycket får man nog lägga ut den som vanlig säljes-annons istället...

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag "vann" auktionen på vad som visade sig vara ca 1/3 av reservationspriset...
Ska man ha så mycket får man nog lägga ut den som vanlig säljes-annons istället...
Klassisk Klaravik..😂

• Gilla
cpalm
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Klassisk Klaravik..😂
Så ökända alltså 😖

GAAAAHHHH!!!

Det finns mycket bra med Amazon men webbsidan/appen är fan utformad av en färg/halvblind rövhatt utan "datorkörkort". Och bortsett från att utcheckningen/kassan är rörig och ej logiskt utformad så ...........

Två par jeans av samma märke/modell beställda i olika strl. p.g.a. osäkerhet exakt hur fetlagd jag blivit på sistone. En och samma beställning som jag (av flera tillgängliga alt.) väljer att hämta ut i Postnords paketbox som ligger 50 meter från min port. Ett leveranssätt som visat sig vara det minst dåliga för mig. Nu visar det sig att då har stolpskotten på Amazon valt att dela upp det på två försändelser. Det ena ska lev. av Postnord i brevlåda och det andra personligen till dörr av Airmee.

Det finns tre direkt usla last mile-alternativ här i orten. Early Bird (hänger/ställer grejerna vid dörren trots att dom går in i lådan), Postnord hemlev. (skiter i att ens försöka lev.), och Airmee som har en förmåga att ALLTID strula till det på något kreativt sätt.

Varför ens erbjuda val av leveranssätt om man inte ...........

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Skulle det gå att kleta på lite bruk på utsidan av röret efter att ha grävt längs sidan?
Det skulle säkert gå, men om jag grävt så långt kan man nog gräva sista biten också och byta röret. Det blir en stor grop och det går inte att få dit en grävare enkelt längre….

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Det skulle säkert gå, men om jag grävt så långt kan man nog gräva sista biten också och byta röret. Det blir en stor grop och det går inte att få dit en grävare enkelt längre….
Sugbil med kran?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Sugbil med kran?
Japp, grävsug är toppen på svåråtkomliga ställen!

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
B Bästerortarn skrev:
Japp, grävsug är toppen på svåråtkomliga ställen!
Man kan nästan bli lite…
IMG_4314.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Klass0n och 5 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Man kan nästan bli lite…
[bild]
Förutom att det är förbannat granna maskiner är det en fröjd att se dom jobba. Och detta från någon som egentligen inte alls är speciellt intresserad av maskiner eller dyl.

Mikael_L
Man blir lite .... sugen ... :D

• Haha
Bästerortarn
  • Laddar…
Fan vilka billiga lösningar ni hittar på. Framkörningsavgift 20lök antar jag. Skulle vara bättre om ni kom hit med varsin spade.

• Haha
Kakelugnen566 och 3 till
  • Laddar…
tommib
Lite sugen men har egna grävprojekt att ta tag i....

• Gilla
  • Haha
Noramasen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.