Stefan N
35 853
Poäng
13 772
Medlem i
135
Startade trådar
8 jan 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Stefan N svarade i tråden Fönsterbleck / Överbleck.Varför skulle du ha ett bleck där? -
Stefan N svarade i tråden HomeVolt batterier, när kommer dom första i drift?.Ja, det dubbla ungefär. Väldigt mycket mer aktivitet nu. -
Stefan N svarade i tråden Köpa (stom-)spikpistol?.Den har ju inget med stompicka att göra och rekommenderas inte till annat än lister och liknande. Köp en 34 graders batterdriven så... -
Stefan N svarade i tråden Hur ansluter jag vattnet till min WC?.Anslutningen till tanken ser snedragen ut? -
Stefan N svarade i tråden Komplettera med kakel?.Du lär ju aldrig hitta samma plattor så om du vill byta bara det så blir det ju avvikande. -
Stefan N svarade i tråden Elpriset stiger kraftigt - ny varning till villaägare.SE4 imorrn. -
Stefan N svarade i tråden Golvproblem - vad kan detta beror på.Är det betongbjälklag så har nog betongen krympt. Sen ska dom plattorna dubbelstrykas. -
Stefan N svarade i tråden Läckage från vattenlås (golvbrunn).Hela brunnen luktar ju renovering lång väg. -
Stefan N svarade i tråden Alla som gillar katter - räck upp en hand!.När en fågel satte sig i klätterträdet. -
Stefan N svarade i tråden Kakel i halvförband - dåligt utfört?.Nä, han har helt misslyckats med hörnen. Man måste planera in alla väggarna så att detta undviks. -
Stefan N svarade i tråden Kostnad för nytt badrum?.Priserna är i jättelåga om man jämför med storstadspriser men det kanske är så på landet? I Sthlm hade det inte räckt att dubbla dom. -
Stefan N svarade i tråden Hur hittar man montör som kan byta äldre blandare mot ny?.Första bästa rörmokare fixar det, sen kan dom ju va lite kinkiga med att montera vad andra köpt in så kolla det före beställning. -
Stefan N svarade i tråden Är diskmaskinen kass??.Vilket diskmedel och vilket program körs, ganska relevant info om det ska gå att hjälpa till? -
Stefan N svarade i tråden Gammal gasoltub.Har aldrig vart problem med det, det är ju när den fylls som den ska va tryckt. -
Stefan N svarade i tråden Klinkersgolv har rest sig i källarens tvättstuga..Att ha kvar färg under hjälper ju absolut inte till, att bara lägga om dom lösa ser jag inte som ett alternativ utan att ta upp allt och... -
Stefan N gillade Marlen Eskilssons inlägg i tråden Moderator har översatt inlägg från engelska till svenska.Det är ett svenskt forum, vi skriver på svenska här. -
Stefan N svarade i tråden Foga om skorsten. Hur ska jag göra?.Du använder en fogslev att trycka in bruk med, hålla på med pensel kommer bara kladda ner allt... -
Stefan N svarade i tråden Murar i källarnedgång rasar in.Ser ju gjuten ut. -
Stefan N svarade i tråden Asbest under golvet?.Skicka på analys, gissningar är inte värt mycket.
Bilder
Visa mer
Stefan N har laddat upp 1 292 bilder.
Filmer
Visa merStefan N har laddat upp 69 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm Täby
- Kön
- Man
- Födelsedag
- 1973-11-05 (Ålder: 52)
- Sysselsättning
- Brandman
- Signatur
-
Har du inte tid att göra det rätt från början har du inte tid att göra om det sen heller.