Laban Larsson #1 Medlem · 1 inlägg 5 sep 12:40 Laban Larsson Medlem 1 inlägg 5 sep 12:40 #1 Hej! Jag har precis köpt ett hus från 1965 och ska börja lägga klickgolv, den befintliga mattan var uppfläkt så tog mig tillfället att kolla under, går det att se om det är asbest eller måste prover utföras? Lite extra orolig pga årtalet det byggdes Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #1965
Hej! Jag har precis köpt ett hus från 1965 och ska börja lägga klickgolv, den befintliga mattan var uppfläkt så tog mig tillfället att kolla under, går det att se om det är asbest eller måste prover utföras? Lite extra orolig pga årtalet det byggdes
BirgitS #2 Medlem · Stockholms län · 48 862 inlägg 5 sep 20:50 BirgitS Medlem Stockholms län 48 862 inlägg 5 sep 20:50 #2 Man kan inte se på bilder om något innehåller asbest, man måste skicka in på analys för att veta säkert.
Man kan inte se på bilder om något innehåller asbest, man måste skicka in på analys för att veta säkert.