K
Kurtivan
6 968
Poäng
4 377
Medlem i
394
Startade trådar
6 apr 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
KKurtivan svarade i tråden Problem med Woods avfuktare i tvättstuga?.Skaffa en hygrometer så du ser vad luftfuktigheten är, den bör man hålla under 70% i en källare. Under den här tiden på året går den i...
-
KKurtivan svarade i tråden Problem med Woods avfuktare i tvättstuga?.Min erfarenhet av Woods är att de håller bra kvalité. 2008 köpte jag en begagnad som sedan gjorde tjänst utan mankemang till 2024 då den...
-
KKurtivan svarade i tråden Hur räddar man rostiga belysningsgaller.Passar denna i mått så är det ju rea just nu...
-
KKurtivan svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.När min tinnitus startade hade jag radion på lågt när jag skulle sova. Vårt minsta barn, en dotter, kom till vår säng var och varannan...
-
KKurtivan svarade i tråden Hur räddar man rostiga belysningsgaller.Och ramen, det är ju själva armaturen.
-
KTackar, har en typ byggbod för gästhusändamål jag behöver göra något åt innerskikten i. Funderade på konstruktionsplywood på väggarna...
-
KKurtivan svarade i tråden tapetsera på plywood?.Ja, det ser hyfsat ut, bara på något enstaka ställe har det spruckit och då ska man veta att det är emballageplywood så det är är inga...
-
KVar väll en bra sak med maskinen ändå, baljan till trumman var skruvad. Så det var inga problem att dela på den. Nya SKF-lager och...
-
KGaaaahhhh! för att åsikten om människors lika värde verkar ha blivit vänsterextrem.
-
KKurtivan svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Då hade det viftats med Israelflaggor istället?
-
KJag tror inte du behöver göra ett skit, låt elektrikern ta hand om det. Varför ska DU stå och klia dig i huvudet? Eller göra några hål...
-
KKurtivan svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jag vet, buhuuu, att det är 1500 och att man inte får dra släpet vidare.
-
KTack för alla olika svar, bra att få många olika tankar. Blir nog som någon skrev att jag får ta det här till nästa vår/sommar och...
-
KKurtivan gillade AndersSs inlägg i tråden Rädda eller riva? Nybörjare söker råd om renovering av gammalt uthus.Bara utifrån bilderna, det ser illa ut. Och är man ovan tar det i regel längre tid och blir inte billigare att försöka pussla ihop och...
-
KVarför bygger man inte ut fängelset? För att det rymmer fler...
-
KMed gevär?
-
KÄr inte det kreativ bokföring bara? Som elnätsbolagen gör för att lura EI att gå med på skyhöga avgifter där intäkter bokförs bort på...
-
KDu behöver inte undra om du verkligen är intresserad, det finns massor av utbildningsmaterial om journalistik, det kan ge dig grunderna...
-
KOm man har minsta aning om hur ett vägguttag ska kopplas så behöver man ingen kamera till det där.
-
KEn dryg tredjedel av USA röstade på Trump. De blev inte direkt smartare av att vara många, men följderna blev värre än om de bara varit...
-
KJag svamlar aldrig. Det är bara att titta på ditt första inlägg i det här ärendet så förstår man (åtminstone de som är nörmalbegåvade)...
-
KDu kanske borde prova att även följa mainstream-media och inte bara alternativa nyhetssajter? 😉
-
KVilka är då Faucis försvarare och vad är sakfrågan? Är sakfrågan om Fauci är skyldig och isåfall till vad? Är sakfrågan om svensk media...
-
KProcessen mot Fauci är omskriven i SvD, i Aftonbladet, i Omni, i DN etc, så när du skriver att vi inte har hört ett knyst om det så...
-
KKurtivan svarade i tråden Hur laga rutten fasadpanel?.Det känns väldigt fel att bygga in fuktskadorna så endera river du bort och gör som du tänkt eller byter den dåliga lockbrädan bara.
-
KKurtivan svarade i tråden Tvättmaskin: Trumman luktar illa efter semester, testat "alla" knep.Har man gjort jobbet med att byta lagring någon gång så har man fått se vilket gojs som samlats där bakom, inte konstigt att det kan...
-
KDå är din farsa korkad!!!! Alla hus med källare är inte skit
Bilder
Visa mer
Kurtivan har laddat upp 209 bilder.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man