K
Kurtivan
6 950
Poäng
4 359
Medlem i
394
Startade trådar
6 apr 2005
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
KNågra dolda menyer i maskinen? /Höghus
-
KHöghus, du är en hjälte!! Instruktionsboken hänvisar till fel knappkombination. Kundservice påstår att funktionen inte finns. Höghus...
-
KKurtivan svarade i tråden Ser den här plintgrunden fackmässigt utförd ut?.Reglarna ser ut att vara tryckimpregnerade, det kan väl inte heller vara rätt?
-
KKurtivan svarade i tråden Hur Isolera detta hörn?.Du sätter ännu en stående regel i hörnet så de bildar ett U
-
KJa, jag skummade igenom europaklubbens hemsida men tyvärr visas uppenbarligen inte händelser som redan gått av stapeln.
-
KIdag när jag åkte hem stod 9 Tyskreggade Porsche på rad utmed vägkanten, ingen verkade ha tält med sig som mopedisterna.
-
KKurtivan svarade i tråden Vespa Piaggio långresa genom Sverige?.Klent med info på de sidorna om gänget jag såg passera.
-
KJobbade med en kille som var entusiast inom ett annat italienskt skotermärke och han uttryckte det som att det var mer mecka än åka när...
-
KTydligen blivit väldigt populärt att åka på längre resor med allt möjligt. Det var 400 mopeder från Holland i Stockholm förra veckan, de...
-
KIdag kom det mellan 50 - 100 Vespa Piaggio i en enda lång karavan till Junsele i Sollefteå kommun. Pizzerian på byn lade ut denna bild...
-
KMätte dem precis, nej de är bara 55 mm. Därav kanske det största problemet då!
-
KKurtivan svarade i tråden Sommarhusdrömmen i Södermanland.Du vet att den ska fuktas innan och låta ligga så den hinner svälla innan du ska "smälla upp" den, om du nu alltså eftersträvar en slät vägg
-
KDet ser ut som om en småfull snål amatör av sämsta sorten dragit det där. Funktionen är säkert ok. Men utseendet ser riktigt illa ut...
-
KSå ska det se ut. Inte bara något så ovanligt som att en trådstartare faktiskt återkommer med vad som hände, utan att det blev ett...
-
KGör som jag, ta in en offert på relining. Oftast behöver de titta med kameran ned i avloppet för att ge pris, sitt med och titta. Då vet...
-
KSer fint ut
-
KDetta kan vara första gången i Byggahus historia som en trall inspekteras i släpljus
-
KTack! för verkligen flera bra tips. Jag ser ju nu att flera spikar bör slå fast men jag kommer även att byta bort flera spikar till...
-
KJo börjar inse att jag blivit blåst.. Testar nog att anmäla till ARN men misstänker att det kommer sluta med att jag får ta hit en annan...
-
KKurtivan svarade i tråden Laga trasigt avlopp, hur hade ni gjort?.När en rörfirma bytte avloppsrör här under källargolvet förväntade jag mig att få gräva upp utanför för att byta betongrören till nya i...
-
KOh yeah baby. Mulltoernas Rolls Roys.
-
KKurtivan svarade i tråden Sommarhusdrömmen i Södermanland.nja... mer som ett utedass inne, men jag tror funktionen finns där :) Enkel är; enda tekniken är en elfläkt som ska gå, inga kretskort...
-
KKurtivan svarade i tråden Gammal trapp.Prova om din "oljeteori" håller med att prova att spreja 5:56 (med sprutrör) i alla skarvar på ett steg som knarrar.
-
KRegleringar är absolut ingenting som kännetecknar just vänsterstyren. Som någon som jobbar med produktutveckling åt kunder i hela...
-
KGenerellt ja. Tittar jag på mina friheter jag personligen har nu; friheten att välja att utbilda mig till vad jag ville och bli...
-
KMin fru skickade denna till mig, haha https://www.instagram.com/reel/DXFBrCSCnt5/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
-
KDet är för dålig upplösning på bilden så det blir bara grynigt för mig. Men en duschkabin där vattnet leds direkt ner i avloppet gör ju...
-
KKurtivan gillade Heps inlägg i tråden Min nya granne som tar sig friheter och skapar påhittade regler.Vem?
-
KKurtivan svarade i tråden Läckande Siemens diskmaskin.Tack, jag har hittat det nu, Jag letade en klisterlapp men det är faktiskt präglat i metallen :)
Bilder
Visa mer
Kurtivan har laddat upp 209 bilder.
Allmän info
- Från
- Västernorrland
- Kön
- Man