1 023 673 läst ·
19 655 svar
1024k läst
19,7k svar
Coronavirus (SARS-CoV-2) nyhetstråd
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag svamlar aldrig. Det är bara att titta på ditt första inlägg i det här ärendet så förstår man (åtminstone de som är nörmalbegåvade) vad jag syftade på.Intet skrev:
Berätta mer!Intet skrev:
Jag, som har sett och hört andra nyhetsmedia, vet förstås ungefär vad det handlar om. Frågan är varför du tycker att det är värt att uppmärksamma oss andra på Youtubevideor som du själv knappt har tittat på.Intet skrev:
Vad var syftet med det?
Nej, det är fakta. Extremhögern klarar inte av att ta till sig fakta. Den går på sina fördomar och tror att det är sanningar.Intet skrev:
Lyssna inte på Samnytt och andra från knäppmedia.B Bitterhetsakademin skrev:
Ta in information från vederhäftiga nyhetsmedia för att bilda dig en "egen uppfattning".
Tyvärr är inte det möjligt i det politiska klimat som råder i USA just nu.Intet skrev:
Fauci blev kallad till senatsförhör eftersom han har förargat (sagt emot) Trump. Det är samma fenomen som gör att MAGA förföljer James Comey, John Bolton och Mark Milley, bl.a.Intet skrev:
Självklart har Samnytt sin egen agenda och att de är närstående Sverigedemokraterna är knappast någon hemlighet men att döma ut dem på dessa grunder är att gå för långt.P pmd skrev:
Artiklarna är skrivna ur deras perspektiv men vad gäller sanningshalten är den nog högre än agendastyrd regimmedia. Se bara på det ständiga tjatet om klimatet och hur allt negativt om massinvandringens konsekvenser konsekvent mörkades.
Den enda punkt där jag kan rikta kritik mot Samnytt är att de liksom moderpartiet Sverigedemokraterna är starkt israelvänliga och vägrar fördöma Israels folkmord på palestinierna.
I runda slängar en av fem som sympatiserar med Sverigedemokraterna så någon udda sekt är det knappast, att folk inte bara som får lydigt och okritiskt ställer sig i ledet för vaccination när staten dikterar och kommenderar är bara ett sundhetstecken.blackarrow skrev:
Det var nog inte heller syftet med uppvisningen, att avslöja ev. oegentligheter. Det var knappast någon överraskning att Fauci skulle svara som han gjorde, alla var väl införstådda med hans rättigheter.Intet skrev:
Det var politisk teater som lämpar sig väl för att spridas på sociala medier och där du - tyvärr - medverkade.
Sen finns ju en annan sak att granska nämligen "Operation Warp Speed" som berikade privata företag med stora statliga anslag och som Trump tog åt sig äran för.