1 019 964 läst ·
19 619 svar
1020k läst
19,6k svar
Coronavirus (SARS-CoV-2) nyhetstråd
Jajjamensans. Jag badar i guld och mamma Putins hemgjorda rödbetssoppa.H heimlaga skrev:
Pension, ca: 400h lön/månad, plus Putins primörer. Det ger klirr i kassan och en mätt mage.😋 Vill du, så kan jag lägga ett gott ord för dig när jag skall dit nästa gång och lämna mikrofilmerna.
Den under Coronan lovprisade (av några) Fauci, sitter i klistret i USA på grund av anklagelser om fusk för att sko sig själv och för att ha fått USA att betala för det Kinesiska laboratoriet som påstås ha laborerar med virus utan att Amerika hade någon som helst koll på vad de höll på med.
Om detta hör vi inte ett knyst om i Sverige.
Här är bonusmaterial jag inte lyssnat igenom.
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 18 022 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 18 022 inlägg
Processen mot Fauci är omskriven i SvD, i Aftonbladet, i Omni, i DN etc, så när du skriver att vi inte har hört ett knyst om det så menar du säkert i RT...Intet skrev:
Den under Coronan lovprisade (av några) Fauci, sitter i klistret i USA på grund av anklagelser om fusk för att sko sig själv och för att ha fått USA att betala för det Kinesiska laboratoriet som påstås ha laborerar med virus utan att Amerika hade någon som helst koll på vad de höll på med.
[media]
[media]
[media]
Som bekant så är dessa processer drivna av republikaner som inte gillade att Fauci sa emot Trump...
Var inte så utomordentligt larvig. Du verkar tydligen veta mer om RT än vad jag gör, med dina tröttsamma hänvisningar.Fairlane skrev:
Så det är ett bevis på att Fauci är oskyldig. Dvs, att anklagelserna kommer från fel håll?Fairlane skrev:
Jag hade faktiskt inte en aning om att även detta var så upprörande. Fram med luktsaltet, grabbar.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 402 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 402 inlägg
Varför ska vi bry oss om att titta på klippen när du inte ens kan hålla dig till sanningen i det du skriver?Intet skrev:
[media]
[media]
[media]
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 402 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 402 inlägg
Nej, men jag är inte intresserade av konspirationsteorier och förvrängningar. Vilket uppenbart är vad som har skett.Intet skrev:
Du skrev ett påstående om att det inte har rapporterats om det i svensk media. Vilket, som sagt, inte är sant.
Kan du utveckla det uppenbara?BirgitS skrev:
Aha. Inget annat. Jag skulle naturligtvis skrivit att JAG inte hört ett knyst om det.BirgitS skrev:
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 402 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 402 inlägg
Det är inte första gången du gör samma sak. Borde du inte lära dig med tiden?Intet skrev:
Nej, jag är inte intresserad av att lägga ner tid på det. Du har redan bestämt dig för vad du tycker, så det vore bara att tala för döva öron.Intet skrev: