Jaha....... du arbetar för din lön Intet......

• Älska
  • Gilla
djac och 2 till
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Jaha....... du arbetar för din lön Intet......
Jajjamensans. Jag badar i guld och mamma Putins hemgjorda rödbetssoppa.

Pension, ca: 400h lön/månad, plus Putins primörer. Det ger klirr i kassan och en mätt mage.😋 Vill du, så kan jag lägga ett gott ord för dig när jag skall dit nästa gång och lämna mikrofilmerna.

Den under Coronan lovprisade (av några) Fauci, sitter i klistret i USA på grund av anklagelser om fusk för att sko sig själv och för att ha fått USA att betala för det Kinesiska laboratoriet som påstås ha laborerar med virus utan att Amerika hade någon som helst koll på vad de höll på med.
Om detta hör vi inte ett knyst om i Sverige.

Här är bonusmaterial jag inte lyssnat igenom.

• Gilla
Festlund
  • Laddar…
P
Extremhögern/fascisterna gillar inte kompetenta människor.

• Gilla
MultiMan och 6 till
  • Laddar…
Fairlane
Intet Intet skrev:
Den under Coronan lovprisade (av några) Fauci, sitter i klistret i USA på grund av anklagelser om fusk för att sko sig själv och för att ha fått USA att betala för det Kinesiska laboratoriet som påstås ha laborerar med virus utan att Amerika hade någon som helst koll på vad de höll på med.

[media]
[media]

[media]
Processen mot Fauci är omskriven i SvD, i Aftonbladet, i Omni, i DN etc, så när du skriver att vi inte har hört ett knyst om det så menar du säkert i RT...

Som bekant så är dessa processer drivna av republikaner som inte gillade att Fauci sa emot Trump...

• Gilla
MultiMan och 9 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Processen mot Fauci är omskriven i SvD, i Aftonbladet, i Omni, i DN etc, så när du skriver att vi inte har hört ett knyst om det så menar du säkert i RT...
Var inte så utomordentligt larvig. Du verkar tydligen veta mer om RT än vad jag gör, med dina tröttsamma hänvisningar.
Fairlane Fairlane skrev:
Som bekant så är dessa processer drivna av republikaner som inte gillade att Fauci sa emot Trump...
Så det är ett bevis på att Fauci är oskyldig. Dvs, att anklagelserna kommer från fel håll?

Jag hade faktiskt inte en aning om att även detta var så upprörande. Fram med luktsaltet, grabbar.

• Haha
kashieda
  • Laddar…
P pmd skrev:
Extremhögern/fascisterna gillar inte kompetenta människor.
Har du lyssnat på filmerna så du vet vad som sagts. Eller skjuter du från höften utan att egentligen veta varför eller på vad?

• Haha
kashieda
  • Laddar…
Nissens
Intet Intet skrev:

[media]
[media]

[media]
Vi har Youtube i Sverige…

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
D
Intet Intet skrev:
Har du lyssnat på filmerna så du vet vad som sagts. Eller skjuter du från höften utan att egentligen veta varför eller på vad?
Jag tror få i Sverige är intresserade av vem Trump vill flytta uppmärksamheten till för dagen, vi har liksom tillräckligt med våra egna.

• Gilla
MultiMan och 7 till
  • Laddar…
BirgitS
Intet Intet skrev:

[media]
[media]

[media]
Varför ska vi bry oss om att titta på klippen när du inte ens kan hålla dig till sanningen i det du skriver?

• Gilla
Mikael_L och 4 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Varför ska vi bry oss om att titta på klippen
Allmänbildning, kanske? Intressant att förstå olika infallsvinklar. Eller intresserar du dig bara för de som tycker som du?
BirgitS BirgitS skrev:
när du inte ens kan hålla dig till sanningen i det du skriver?
Vad har jag missat?

• Haha
kashieda
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Allmänbildning
Skojar du?

• Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
BirgitS
Intet Intet skrev:
Allmänbildning, kanske? Intressant att förstå olika infallsvinklar. Eller intresserar du dig bara för de som tycker som du?

Vad har jag missat?
Nej, men jag är inte intresserade av konspirationsteorier och förvrängningar. Vilket uppenbart är vad som har skett.

Du skrev ett påstående om att det inte har rapporterats om det i svensk media. Vilket, som sagt, inte är sant.

• Gilla
Skandiamannen och 3 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Nej, men jag är inte intresserade av konspirationsteorier och förvrängningar. Vilket uppenbart är vad som har skett.
Kan du utveckla det uppenbara?
BirgitS BirgitS skrev:
Du skrev ett påstående om att det inte har rapporterats om det i svensk media. Vilket, som sagt, inte är sant.
Aha. Inget annat. Jag skulle naturligtvis skrivit att JAG inte hört ett knyst om det.

• Gilla
Incinerator
  • Laddar…
BirgitS
Intet Intet skrev:
Aha. Inget annat. Jag skulle naturligtvis skrivit att JAG inte hört ett knyst om det.
Det är inte första gången du gör samma sak. Borde du inte lära dig med tiden?
Intet Intet skrev:
Kan du utveckla det uppenbara?
Nej, jag är inte intresserad av att lägga ner tid på det. Du har redan bestämt dig för vad du tycker, så det vore bara att tala för döva öron.

• Gilla
Skandiamannen och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.