Immobil
13 984
Poäng
10 803
Medlem i
164
Startade trådar
10 okt 2003
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Immobil svarade i tråden 1947 --> Framtiden. Vår renoveringsresa.Glädjedödare! -
Immobil svarade i tråden Vem bajsar i mitt uthus?.Jag tippar på en Mård, kanske t.o.m. en Stenmård. Jägarförbundet har för övrigt fångat tre Stenmårdar hos oss nu i sommar. -
Immobil svarade i tråden Fönsterkarm i MDF har svällt, förslag på åtgärd.Snickare fixar det lätt. -
Immobil svarade i tråden Fönsterkarm i MDF har svällt, förslag på åtgärd.Byt ut hela brädan, är den bästa lösningen. -
Immobil skrattade åt Robert-san01s inlägg i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart..."Pizza valv" 🤣 -
Immobil svarade i tråden Vad är dessa gråa fläckar på taket i sovrummet?.Fuktfläckar som slår igenom, eftersom taket inte har spärrmålats. -
Immobil svarade i tråden Kan någon berätta vad jag har?.Ja, det är en borrad brunn. Kolla om den finns registrerad i brunnstegistret. -
Immobil svarade i tråden Gräsklippare Toro 20656 spiralfjäder.Den håller ner handtaget, ser det ut som. -
Immobil gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade... -
Immobil svarade i tråden Kan en katt stå på en polykarbonatskiva?.Jag hade inte heller låtit katten dricka i akvariet. Jag råkade få blodförgiftning och marin tuberkulos efter att ha rengjort vårt...
Bilder
Visa mer
Immobil har laddat upp 183 bilder.
Filmer
Immobil har laddat upp 1 film.
Allmän info
- Från
- Blekinge
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Fastighetstekniker