Hep #18 946 Hobbysnickare · Stockholm · 6 688 inlägg igår 11:16 Hep Hobbysnickare Stockholm 6 688 inlägg igår 11:16 #18 946 nanowire skrev: Skulle kunna öppna gammaldags gubbdagis. Och de som kallar en skruv för bult får stå i skamvrån 🤨 Är skamvrån mellan två hyllor som sakta närmar sig varandra är jag med. #starwars #sopmos
nanowire skrev: Skulle kunna öppna gammaldags gubbdagis. Och de som kallar en skruv för bult får stå i skamvrån 🤨 Är skamvrån mellan två hyllor som sakta närmar sig varandra är jag med. #starwars #sopmos
N naikon #18 947 Medlem · Göteborg · 979 inlägg igår 13:59 naikon Medlem Göteborg 979 inlägg igår 13:59 #18 947 Sticksåg prismatchat på Hornbach mot Amazon. Känns som att Bosch-maskinparken börjar bli komplett nu Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
useless #18 948 Lök. · Gävleborg · 44 347 inlägg igår 14:20 useless Lök. Gävleborg 44 347 inlägg igår 14:20 #18 948 N naikon skrev: Känns som att Bosch-maskinparken börjar bli komplett nu Du får skaka av dig den känslan.
N naikon skrev: Känns som att Bosch-maskinparken börjar bli komplett nu Du får skaka av dig den känslan.
jonmo #18 949 Självbyggare · Söderförort · 3 412 inlägg igår 16:01 jonmo Självbyggare Söderförort 3 412 inlägg igår 16:01 #18 949 nanowire skrev: Synd att jag redan är investerad i Racco annars hade jag slagit till. En etikett i taget, snart är hårdvarubiblioteket invigningsklart 😅[bild] Lova att göra show and tell när det är klart, har också duktigt med Raaco som ska fyllas men behöver inspiration!
nanowire skrev: Synd att jag redan är investerad i Racco annars hade jag slagit till. En etikett i taget, snart är hårdvarubiblioteket invigningsklart 😅[bild] Lova att göra show and tell när det är klart, har också duktigt med Raaco som ska fyllas men behöver inspiration!
nanowire #18 950 Hobbysnickare · Södermanland · 6 386 inlägg igår 17:01 nanowire Hobbysnickare Södermanland 6 386 inlägg igår 17:01 #18 950 jonmo skrev: Lova att göra show and tell när det är klart, har också duktigt med Raaco som ska fyllas men behöver inspiration! En fördel med att ha många lådor (6 rack med 4 i varje) är att det går fint att plocka om de storlekar av smålådor som känns bäst för respektive låda.
jonmo skrev: Lova att göra show and tell när det är klart, har också duktigt med Raaco som ska fyllas men behöver inspiration! En fördel med att ha många lådor (6 rack med 4 i varje) är att det går fint att plocka om de storlekar av smålådor som känns bäst för respektive låda.
C Colonel Bogey #18 951 Medlem · 48 inlägg igår 21:15 Colonel Bogey Medlem 48 inlägg igår 21:15 #18 951 Varför har inget sagt nåt? Första helgen med ringspärrnycklar är ju fantastisk! Jag borde köpt en sats för 30 år sedan. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Varför har inget sagt nåt? Första helgen med ringspärrnycklar är ju fantastisk! Jag borde köpt en sats för 30 år sedan. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder