3 958 268 läst ·
18 682 svar
3958k läst
18,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Jag har aldrig blivit vän med nibblern, men jag är inte plåtslagare heller så beror kanske på det. Men vad är det den gör så bra? 😊Ursviken skrev:
Klart intressant inställning av en hyrfirma 😂. Vi köper dyra maskiner men hyr inte ut dem. Måste vara en fantastisk affärsidé 👍.M mattias1343 skrev:En Meec diamanthålsåg med sds adapter. som tur är har jag redan adapter från sds max till sds så jag kan använda min lilla borrhammare från Jula att snurra på den med. Om den bara håller ett hål är jag helnöjd med köpet.
Ska göra ett 110mm hål i en kantsten och ingen byggfirma hade tid att hjälpa, firman som hyr ut maskiner har sakerna men hyrde inte ut då maskinen och sågen var för dyr, frågade om de kunde såga hålet åt mig, kort svar nej.
Så man får tacka Elm's maskinuthyrning för sin excellenta servicekänsla.
På de olika firmor jag hyrt så är en försäkring obligatorisk just ifall något skulle hända.
Medlem
· Västmanland
· 2 106 inlägg
Idag blev det en uppgradering i garaget.
1 st Felkodsläsare iCarsoft CR Pro Plus så nu klarar jag mig ett tag på den fronten är det tänkt.
1 st Felkodsläsare iCarsoft CR Pro Plus så nu klarar jag mig ett tag på den fronten är det tänkt.
Halvspontanköpte en batteridriven kompressor, 18V. Löjligt lätt på 6.2 kg.
999 kr plus 599 kr för 4ah + laddare får anses billigt.
Inga ambitioner utöver bil/cykel-underhåll, provtrycka golvvärme etc , renblåsning.
999 kr plus 599 kr för 4ah + laddare får anses billigt.
Inga ambitioner utöver bil/cykel-underhåll, provtrycka golvvärme etc , renblåsning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara