Senaste aktiviteten
-
DSpot on! Jag tillhör grupp 2 som vill vara privat i min trädgård utom synhåll för grannar och förbipasserande. Jag har jättetrevliga...
-
PKan göra ett degment bara för dig 🤣
-
GGEGS gillade Ossian K Olssons inlägg i tråden Har man inte problem så skaffar man sig - SCHEPPACH BRMR300.En vecka in och det var dags att bygga ett garage! Jag vill att det ska gå i samma stil som huset så det var bara att lösa! ”Ramen”...
-
DVideoband och laserdisc hade inte en chans mot varken satellitsänd eller marksänd analog teve. 😎 Det senare avnjöts helst via UHF. 😐
-
DVilket inte inträffat i Sverige under modern tid om det är privatpersoner vi diskuterar. Det är elektrikerna som dör av el. Faktum är...
-
PJaaaa, lite mer AI! Precis vad vi behöver.
-
PSkulle kanske passa bättre efter jul och nyår men ...
-
UÄr detta "vi som hatar tujor"-klubben? Men tanke på hur branden startade känns det mer som vi borde förbjuda korkade karlar.
-
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nej det gör jag inte, jag utgår från marginal effekterna, vilka du totalt ignorerar. -
EEddietheguy svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Eller den som inte vill ha insyn kan ju skaffa sig en enslig gård eller hus? Varför ens bosätta sig där det finns massor med folk? Der...
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Igor, inte Ior!
-
Per Eskilsson svarade i tråden Feedback på nya sajten lämnas här.Ladda upp en skärmdump så att vi ser det du ser. -
DDet parti som försökte få Sverige att bli som Schweiz skulle få min röst direkt! Konsensus och direktdemokrati har ju visat sig vara en...
-
BBästerortarn gillade Thomas59s inlägg i tråden Dolt fel - hur ser processen ut? Är det värt att dra igång det ens?.Det spelar ingen roll vem som gjort lagningen. Är det ett ”dolt fel”, vilket det inte är, är det den som sålde till dig som är ansvarig...
-
Per Eskilsson gillade sistanamnetsomfungerades inlägg i tråden Vad tusan har hänt med vår tvättmaskin?.Frun kom hem... Visade sig att hon hade haft en bikini där det va nån metall-tråd på 8cm som släppt. Lyckades fiska upp den så nu är det... -
DOch där undrar många varför man ställer krav som svensk skattebetalare genom livet... När andra nationaliteter kommer hit och njuter...
-
MDet är inte stolpen på bilden som står på bolagets mark, utan stolpen innan, enligt inlägg #1 "Stolpen före den på bilden står utanför...
-
UMen lyckas vi med att lagstifta bort thujan så tycker jag att vi borde få till ett par förbud till…Foppa-toffel, tatueringar med barnens...
-
EEddietheguy svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Ja det är egoistiskt att försätta grannens tomt i evig mörker med höga ovårdade häckar. Vad du vill göra på din tomt har andra inte göra...
-
DFrågan du ställde gällde vilka det var förutom svenskan. Glömde du det?
-
Nej, jag har inte bestämt vem jag ska rösta på i de olika valen. Det är ju enklare att veta vilka man inte vill ska få mer inflytande... -
AMultiMans inlägg i tråden Lampa som ej funkar markerades som bästa svar.Dimmer och fläktlampa är inte kompatibla. Byt till en vanlig strömbrytare eller prova dig fram till en dimmer som passar, men det verkar...
-
GGanescha svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Förstår inte riktigt ditt inlägg men ja, jag är lite småskraj och som sagt ängslig över att få en regering igen med S och MP och tyvärr...
-
DRomani, jiddisch, samiska, meälankäli ( hur det nu stavas) bara en googling bort. Kan ha glömt ett.