Senaste aktiviteten
-
JJocke Best svarade i tråden Eluttag - vad gör jag för fel?.Vilket inte inträffat i Sverige under modern tid om det är privatpersoner vi diskuterar. Det är elektrikerna som dör av el. Faktum är...
-
ZZipLock svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Berättar inte vad jag kommer rösta på, men berättar gärna att jag kommer dansa på graven till det parti som med största sannolikhet åker...
-
DDiamant svarade i tråden Har du bestämt hur du ska rösta i valet?.Det finns inget bra parti att rösta på i Sverige som kan få tillräckligt många röster för att komma in i riksdagen. Medborgerlig...
-
Ssinuslinus svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Lagt vuxenpussel på golvet. Det var knepigare än jag trodde att få ihop de nya stavarna med de gamla.
-
KSänkning av vissa skatter ökar intäkter via andra skatter. Låga kostnader för el ger rimligen en bättre utveckling hos industrin som...
-
SHandlat till huset och hittat en ny favoritaffär 😍. Tyvärr lite för långt bort för att bli stamkund, men det finns byggvaruhandlare och...
-
Ssinuslinus svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Äh, ser ju ut som vanlig ordning hos Byggmax efter löning. 😂
-
AAvemo svarade i tråden Ruttet träd på tomten?.Lite gamla skador syns i snittet på grenen. Fuktig är den å länge den lever. Det ser inte ruttet ut för mig.
-
KKTMLarsen blev arg av pacman42s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Men behövs Pågens bageri för livsmedels försörjningen? Det skulle kunna byggas för det finns möjlighet att få el. I Sundsvall...
-
PHej, ser ut som stifthammaren jag lånade av min granne. Alltså för att slå i stiften när man byter glasrutor i gamla fönster. Stiften...
-
KDet är delvis sant att det är svårstoppat men fler och fler länder börja nu tilldela nät efter vilka värden som skapas och då hamnar...
-
WWFD svarade i tråden Humorhörnan ....Kan göra ett degment bara för dig 🤣
-
KKTMLarsen blev arg av pacman42s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Du kan inte stoppa det. Hamnar den i Norge så påverkar det oss ändå. Hamnar den i Finland så påverkar det oss också. Det enda som kan...
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Puh!!!!
-
TProva att slå av alla avancerade funktioner t ex beam forming, fast roaming Se till att nätverket heter bara a-z 0-9, inga skandinaviska...
-
PVad har Igor gjort nu?
-
kashieda svarade i tråden Humorhörnan ....Jaaaa, lite mer AI! Precis vad vi behöver. -
SMin kompis på konserten, en kvinna, sa några väl valda ord, och det flaggades inte mera.
-
EEddietheguy svarade i tråden Tujahäckar brandfara?.Bara och titta runt i ett hyfsat nybyggt område där man tappat kollen över sina tujahäckar. Har sett allt mellan 5-10 meter. Jag besökte...
-
AAvemo svarade i tråden Jordtag till reservkraftsomkopplare.Vi beskriver ju strängt taget två olika fenomen. De du beskriver är att den triacreglerade motorn kommer att distordera sinusformen på...
-
kashieda svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Vad har Igor gjort nu? -
HHJ-C svarade i tråden Vad är koden till kassaskåpet värd?.Jag tillhör nog den skara som anser att ”snart tio år sedan” redan är att betrakta som ”i efterhand” och undrar vad TS ska göra med råd...
-
TTeakfantasten svarade i tråden Marmoleum Click på spånplatta.Hej! Jag har nyligen lagt ett forbo marmoleum och upplever liknande sak. Hur har det gått för er? Blev skarvarna bättre av sig själva...