Senaste aktiviteten
-
EOch lagringen i den bilden är också billigare då man bara behöver lagra på dygnet och inte på längre tid än så. Om 50% lagring kostar 70...
-
KBlev nytt avgassystem till Volvon, Simons 2.5". Egentligen har jag inget behov av ett s.k. "sportsystem" men det är vad som fanns i...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Nej, det är ju gasen!
-
KMånga elkonsumenter upplever sannolikt att det var bättre när SE3 och SE4 hade en svagare koppling till kontinentens elpriser, eftersom...
-
Rrandom_name svarade i tråden Projekt ta bort berg för poolbygge.har redan kört det till återvinningen. Men skulle kanske gå att använda som fog mellan plattor? Annars om man spär ut det med lite...
-
Kkarlmb skrattade åt Claes Sörmlands inlägg i tråden Nya soplagen 2027: det här händer med ditt sopkärl.Nja, mitt argument var ju snarare att även vinet kom i förpackning i papp och plast i alltmer ökad utsträckning även om vin- och...
-
KDet är ju helt uppenbart att du gillar kollektiv bestraffning. Bara för att ett relativt fåtal gör fel vill du att alla andra ska...
-
TEn modern fogmassa kan nog fungera, men aldrig aldrig silikon på eller nära nått man behöver måla.
-
mexitegel svarade i tråden Hur felsöker man doft/känsla av "gammalt" i ett rum?.Vad är det för ventilation i huset i övrigt? Spontant skulle jag nog säga att det kan vara de tre sakerna du radar upp. Att täta de... -
Ffribygg svarade i tråden Underbleck när karmen inte räcker till.En modern fogmassa kan nog fungera, men aldrig aldrig silikon på eller nära nått man behöver måla.
-
KJa, mycket märkligt. Det är förstås inte bara jag utan alla här omkring. Glas hade, i mitt fall, passat bättre motsvarande den...
-
kashieda svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Har du också varit stenad på Restaurang Vad, och fått sambon uppäten av ryggbiffen? Fooken hatar när det händer. -
JJagoo skapade tråden Hur felsöker man doft/känsla av "gammalt" i ett rum? i forumet Övrigt husrelaterat.Konstigt formulerad rubrik kanske men jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Köpte villa för 2 år sedan. Enplansvilla från...
-
kashieda svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Det är ännu enklare att bara mångla ut en enda modell. -
kashieda svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Huddick? -
13th Marine svarade i tråden Nyheter - Bosch 18V.Yes! Bosch tyckte jag kvalificerade för högsta pro dealen. Att ladda upp tre olika kvitton var inga problem. -
pjgb svarade i tråden Koppla puckdimmer.De ursprungliga trådarna är brun, svart och vit ovanifrån, den bruna piper iväg åt höger. Slät mantling och med färgkladd = gamla, varit... -
LLiljeros svarade i tråden Byte av Aquaes 380 – funderar på FTX + elpanna istället för ny FLVP.Jag hade nog övervägt att ändå ha någon form av värmepump, det spar väldigt mycket kWh, prisosäkerheten är stor men risken är ändå att...
-
RSpacklat golv i den delen av källaren som ska vara pannrum. Snart dags för flytt av bvp och därefter kan det sista grävas ur i källaren.