220 242 lĂ€st ·
1 753 svar
220k lÀst
1,8k svar
Nyheter - Bosch 18V
LÀs pÄ undersidan av batteriet, dÀr anges hur mÄnga Wh det lagrar. FlÀkten kan vi gissa Àr pÄ 100 W eller mindre? SÄ det blÄser i en timme om batteriet Àr pÄ 100 Wh (vilket ungefÀr motsvarar ett 5,5 Ah 18 V-batteri).T trojlee skrev:
Kan sjÀlv!
· Trelleborg
· 20 161 inlĂ€gg
Yes! Bosch tyckte jag kvalificerade för högsta pro dealen.
Att ladda upp tre olika kvitton var inga problem.
Att ladda upp tre olika kvitton var inga problem.
HÄller med! Försöker alltid fÄ till ett besök pÄ byggvaruhuset, Holmbergs och Mattssons. VÀldigt mycket bÀttre sortiment Àn Bauhaus, Hornbach etc. TyvÀrr dÄligt med mjölk pÄ dom förstnÀmnda butikerna dock..N NyikÄk skrev:
Ja, de svenska byggladorna har lite sÀmre utbud av blÄ Bosch...T Trafikverket1 skrev:
NĂ„gon speciell kategori av mat du vill ha bild pĂ„? đFredrikR skrev:
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
· Limhamn
· 2 465 inlĂ€gg
Ossian K Olsson
Hobbyelektriker
- Limhamn
- 2 465 inlÀgg
vet inte hur det Àr med denna bosch, men har tvÄ styck 18v makita 30cm. pÄ lÀgsta gÄr de ledigt över natten med 5,0 ah, pÄ högsta kanske tre timmar.T trojlee skrev:
uppskattar verkligen att de Àr fritt flyttbara. men pÄ mest anvÀnda stÀllet, ett sovrum med kvÀllssol har jag kopplat in en adapter. nÀr solen gÄtt ned fÄr öppnas fönstren, sedan fÄr den ned tempen frÄn sÀg 30 till 23 gr pÄ en halvtimma.
ett ovÀntat och bra anvÀndningsomrÄde Àr en svag bris effektivt mot mygg och andra flygfÀn pÄ uteplatsen.
giftfritt och bra.
TÀnkte investera i nytt batterisystem och har ett presentkort pÄ Bauhaus att utnyttja.
Har fÄtt uppfattningen att fÀrdiga paket ofta innehÄller Àldre eller billiga instegsmodeller men tycker detta verkar hyfsat prisvÀrt?
Ăven om jag kanske inte riktigt behöver alla verktyg som ingĂ„r sĂ„ blir paketet billigare Ă€n att köpa delarna separat. RĂ€knar Ă€ven med att fĂ„ ut extra batteri och laddare via pro deals. Ska jag slĂ„ till?
https://www.bauhaus.se/verktygspaket-bosch-professional-18v-4x5-0ah
Har fÄtt uppfattningen att fÀrdiga paket ofta innehÄller Àldre eller billiga instegsmodeller men tycker detta verkar hyfsat prisvÀrt?
Ăven om jag kanske inte riktigt behöver alla verktyg som ingĂ„r sĂ„ blir paketet billigare Ă€n att köpa delarna separat. RĂ€knar Ă€ven med att fĂ„ ut extra batteri och laddare via pro deals. Ska jag slĂ„ till?
https://www.bauhaus.se/verktygspaket-bosch-professional-18v-4x5-0ah
Jag skulle sÀga, plocka ihop det du faktiskt vill ha för samma pengar pÄ t.ex. amazon, med fÀrre batterier sen fÄr du flera batterier och laddare via bosch pro deal pÄ köpet. https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/toolbag/ Mycket bÀttre batterier Àr det ocksÄ.L Lurcher skrev:TÀnkte investera i nytt batterisystem och har ett presentkort pÄ Bauhaus att utnyttja.
[lÀnk]
Edit: Kanske ska tillÀgga att det paket du lÀnkar till inte Àr de billigaste/sÀmsta/instegs modellerna och att om du vill ha exakt de sakerna sÄ Àr det ganska prisvÀrt ÀndÄ. Om du köper det fÄr du fortfarande batterier och laddare via pro deals.
Redigerat: