G Gulketchup skrev:
Kompressor finns ju redan, GKO18V-51? Men du mĂ„ste syfta pĂ„ nĂ„got annat? 😯
18V "pump" dĂ„. 😉
Utan tank.

• Gilla
Gulketchup
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Och "snart" slĂ€pper dom nog en 18V kompressor.. đŸ«ŁđŸ€ŻđŸ˜‚
Jo tjena, den lÀr vi fÄ vÀnta pÄ.

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Coolt! Hur lÀnge blÄser den pÄ ett standard batteri?
Du fĂ„r utvĂ€rdera nĂ€r du fĂ„tt den!😀
LÀs pÄ undersidan av batteriet, dÀr anges hur mÄnga Wh det lagrar. FlÀkten kan vi gissa Àr pÄ 100 W eller mindre? SÄ det blÄser i en timme om batteriet Àr pÄ 100 Wh (vilket ungefÀr motsvarar ett 5,5 Ah 18 V-batteri).

Yes! Bosch tyckte jag kvalificerade för högsta pro dealen.

Att ladda upp tre olika kvitton var inga problem.

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Alltid kul att handla mat pĂ„ Åland, finns mycket man kan försöka gömma bakom mjölken...
(Fast priserna Àr inte lika roliga...)
Verktygsavdelning med olika elektriska maskiner och verktyg frÄn Bosch i en butik, med en shoppingvagn i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
  • Älska
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
N NyikÄk skrev:
Alltid kul att handla mat pĂ„ Åland, finns mycket man kan försöka gömma bakom mjölken...
HÄller med! Försöker alltid fÄ till ett besök pÄ byggvaruhuset, Holmbergs och Mattssons. VÀldigt mycket bÀttre sortiment Àn Bauhaus, Hornbach etc. TyvÀrr dÄligt med mjölk pÄ dom förstnÀmnda butikerna dock..

• Gilla
BaltzarH och 1 till
  • Laddar…
N NyikÄk skrev:
[bild]
Mat?!
Jag ser ingen mat.. 😍

T Trafikverket1 skrev:
HÄller med! Försöker alltid fÄ till ett besök pÄ byggvaruhuset, Holmbergs och Mattssons. VÀldigt mycket bÀttre sortiment Àn Bauhaus, Hornbach etc. TyvÀrr dÄligt med mjölk pÄ dom förstnÀmnda butikerna dock..
Ja, de svenska byggladorna har lite sÀmre utbud av blÄ Bosch...
FredrikR FredrikR skrev:
Mat?!
Jag ser ingen mat.. 😍
NĂ„gon speciell kategori av mat du vill ha bild pĂ„? 🙃

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
En till bild dÀr man ser hur stor kommande flÀkt Àr.
En hand hÄller i ett bÀrbart vindkraftverk av mÀrket Bosch, placerat pÄ ett golv med trÀpanel i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Halva? storleken av Milwaukees nÀstan.

• Gilla
ConnyK och 2 till
  • Laddar…
Nja, inget för mig. Tror man kĂ€nner sig blĂ„st om man köper den 😂

• Haha
RmK_71 och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
En till bild dÀr man ser hur stor kommande flÀkt Àr.
[bild]
Halva? storleken av Milwaukees nÀstan.
Just pÄ flÀktar vÄgar jag pÄstÄ att storleken Àr bara halva sanningen, det Àr hur man anvÀnder den som ger resultat.

• Gilla
Ossian K Olsson och 1 till
  • Laddar…
Ossian K Olsson
FredrikR FredrikR skrev:
Menade 1600, sĂ„ klart. đŸ«Ł
Ett tecken pĂ„ att det var lĂ€ngesedan nĂ„gon skena handlades eller knappt anvĂ€ndes. 😇😂
Blev en 1600 idag! Otroligt vad smidig den Àr, Ängrar ju att jag inte köpte en sÄn för lÀngesedan!

• Gilla
  • Älska
13th Marine och 3 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
Coolt! Hur lÀnge blÄser den pÄ ett standard batteri?
Du fĂ„r utvĂ€rdera nĂ€r du fĂ„tt den!😀
vet inte hur det Àr med denna bosch, men har tvÄ styck 18v makita 30cm. pÄ lÀgsta gÄr de ledigt över natten med 5,0 ah, pÄ högsta kanske tre timmar.

uppskattar verkligen att de Àr fritt flyttbara. men pÄ mest anvÀnda stÀllet, ett sovrum med kvÀllssol har jag kopplat in en adapter. nÀr solen gÄtt ned fÄr öppnas fönstren, sedan fÄr den ned tempen frÄn sÀg 30 till 23 gr pÄ en halvtimma.

ett ovÀntat och bra anvÀndningsomrÄde Àr en svag bris effektivt mot mygg och andra flygfÀn pÄ uteplatsen.

giftfritt och bra.

• Gilla
nanowire och 1 till
  • Laddar…
L
TÀnkte investera i nytt batterisystem och har ett presentkort pÄ Bauhaus att utnyttja.

Har fÄtt uppfattningen att fÀrdiga paket ofta innehÄller Àldre eller billiga instegsmodeller men tycker detta verkar hyfsat prisvÀrt?

Även om jag kanske inte riktigt behöver alla verktyg som ingĂ„r sĂ„ blir paketet billigare Ă€n att köpa delarna separat. RĂ€knar Ă€ven med att fĂ„ ut extra batteri och laddare via pro deals. Ska jag slĂ„ till?

https://www.bauhaus.se/verktygspaket-bosch-professional-18v-4x5-0ah

G
L Lurcher skrev:
TÀnkte investera i nytt batterisystem och har ett presentkort pÄ Bauhaus att utnyttja.

Har fÄtt uppfattningen att fÀrdiga paket ofta innehÄller Àldre eller billiga instegsmodeller men tycker detta verkar hyfsat prisvÀrt?

Även om jag kanske inte riktigt behöver alla verktyg som ingĂ„r sĂ„ blir paketet billigare Ă€n att köpa delarna separat. RĂ€knar Ă€ven med att fĂ„ ut extra batteri och laddare via pro deals. Ska jag slĂ„ till?

[lÀnk]
Jag skulle sÀga, plocka ihop det du faktiskt vill ha för samma pengar pÄ t.ex. amazon, med fÀrre batterier sen fÄr du flera batterier och laddare via bosch pro deal pÄ köpet. https://www.bosch-professional.com/se/sv/pro360/prodeals/toolbag/ Mycket bÀttre batterier Àr det ocksÄ.

Edit: Kanske ska tillÀgga att det paket du lÀnkar till inte Àr de billigaste/sÀmsta/instegs modellerna och att om du vill ha exakt de sakerna sÄ Àr det ganska prisvÀrt ÀndÄ. Om du köper det fÄr du fortfarande batterier och laddare via pro deals.

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.