Senaste aktiviteten
-
PVi har varit lite fega utomlands så har blivit mest camping. Hemma blir det oftast säkra kort så väldigt sällan skulle jag säga. Vi har...
-
Matti_75 svarade i tråden Borra i stål.Hålsåg? -
Bbs ss svarade i tråden Dekorsten vid husfasad.Bild på listen Återfyllt med jord och grävt kantstensdike Markduk och 0-8 stenmjöl för att sätta kantstenen. .
-
1130m2 svarade i tråden Dåligt att kombinera paneler på olika platser?.Det har betydelse men det är inte ekonomiskt försvarbart för en privatperson att försöka hantera det i efterhand. Man kör på den lutning...
-
SJag skriver särskilt om just den bilen eftersom den har en av de minsta batterierna, 28,9kWh användbart som nytt, 32,6kWh totalt. För...
-
Kkattlucka svarade i tråden Vad tusan har hänt med vår tvättmaskin?.Verkar ljudet vara i mitten eller bortåt eller mot dig? Kan vara nått som fastnat i värmeelementet o de brukar sitta bakåt eller frammåt...
-
Matti_75 svarade i tråden Papp- och limrester från linoleummatta på trägolv.Ja men dom mattor som fanns med asbest såldes billigt och alla var inte så nogräknade när priset är rätt -
Intet svarade i tråden Var hitta kran.Aha. Jag fattade det som tvärs om. -
AndersMalmgren svarade i tråden Taktält, campervans overlandning.Vi kör en liten tur med bilen. Ett lifehack som funkar bra med korta stopp är att köra kylen på några grader under måltemp när man kör... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Fast där tror jag funktion går före pris... dvs. om elbilen för 20 000kr är bra så kommer fossilbilarna skrotas. Men om elbilen inte är...
-
FLite gott i Vadstena, White Guide for the win Råbiff till förrätt Fläsksida till varmrätt Ryggbiff tog sambon
-
HHenrikHuslöse svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Samtidigt uppstår på sikt prispress på billiga gamla bensinare. Tänk en bensinare för 10 000 kr mot en elare för 20 000 kr. På 12...
-
FEn mycket estetisk skapelse.. ...anordnad med pincett... Eller nått! Haha... nää... men köttbullsmacka blev det! Rödbetssallad...
-
ASka man tro denna länsstyrelse så verkar de vara lite kinkiga och inte gilla torvmossevatten, alltså lågt pH, slam och låg syrehalt...
-
FFredrikssen svarade i tråden Vad ser ni på?.Fotbollsallsvenskan! 😊
-
Kkattlucka svarade i tråden Att anlägga en damm – en ettårig(?) resa.Härlig tråd! Ser fram emot mer uppföljning.
-
BBitterhetsakademin gillade pacman42s inlägg i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Jag återkommer till vad jag skrev tidigare. Det enklaste sättet att få ned elkostnaden för oss konsumenter är att sänka energiskatten...
-
Ffusion svarade i tråden Vad ser ni på?.Hon övade bara lite inför GTA 6 😆😉 Herre jävlar , blev dyrt det där....
-
Hep svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Bra val av profilbild. -
Johannes Berggren1 svarade i tråden Tips på pelarborr, bordsmodell?.Tack! Ja jag har sett Bosch endast på bild men då tänkt ”plast”. Frågan är vad ”mindre” arbetsstycken är? Maskinerna jag tittat på kan... -
KJa.
-
MNej, det är så det är tänkt att spaltbara tapeter ska fungera. Det tunna papperslagret behöver man inte ta bort. Föreslår att du läser...
-
JLite gott i Vadstena, White Guide for the win Råbiff till förrätt Fläsksida till varmrätt Ryggbiff tog sambon