AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Det där verkar vara vanligt med Camper vans, följer en del overlanders på Youtube och samtliga har problem någon under resan !)
Så kan det kanske vara

Men med det oplanerade stoppet så fick vi tid för smörrebröd

Snapchat-223189478.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Isakare och 3 till
  • Laddar…
Vill man ha möjlighet till ett stabilare tak när man campar i Danmark föreslår jag appen Shelter.

Med det sagt så är jag nyfiken på om de har kvar påfåglarna vid Knivholt? Det var spännande att bo i deras vindskydd och stöta på dem utan att vara beredd...

Returen bytt på thansen parkeringen, upplever att bilen går lite lugnare och tystare.
Citroen verkstaden hade tid om 10 dagar 😄

• Gilla
useless
  • Laddar…
Sugpropparna från Ecoflow funkar bra, men man skulle haft liknande med magnet också

Snapchat-1613207914.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Blir några nätter på Hedebostrand

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
nino nino skrev:
Sugpropparna från Ecoflow funkar bra, men man skulle haft liknande med magnet också

[bild]

Blir några nätter på Hedebostrand
Jag har en identisk panel i 50W riktigt bra panel, fick ut 48W peak om jag mins rätt

Hur lätt är det hitta bra uppställningsplats utanför campingplats? Jag gillar campa men vägrar campingplats.

Allemansrätten gäller ju inte motorfordon.

Räknas elcykeln som motorfordon?

Ja du får ju inte ställa dig hur som helst med taktält, men stanna på en ficka går oftast bra i Sverige, Danmark Tyskland är hårda

A atomlab skrev:
Räknas elcykeln som motorfordon?
Bara om den är på över 250W nominellt effekt

nino nino skrev:
Ja du får ju inte ställa dig hur som helst med taktält, men stanna på en ficka går oftast bra i Sverige, Danmark Tyskland är hårda
Hur ofta skulle du säga du hamnar på ett mysigt ställe med fin utsikt som inte är campingplats?

Rickard.
Bara om den är på över 250W nominellt effekt
Mycket snack om det och enligt Naturvårdsverket tror jag det var jag läste är inga elcyklar befriade från terrängkörningslagen men att det då inte fanns några dommar på det än så vem vet.

Rickard. Rickard. skrev:
Mycket snack om det och enligt Naturvårdsverket tror jag det var jag läste är inga elcyklar befriade från terrängkörningslagen men att det då inte fanns några dommar på det än så vem vet.
Blir nog svårt för dem vinna den då 250W elcykel är en cykel. Därför jag köpte en så man kan dricka alkohol och cykla

Rickard.
Blir nog svårt för dem vinna den då 250W elcykel är en cykel. Därför jag köpa en så man kan dricka alkohol och cykla
Du får helt enkelt ringa polisen på dig själv så vi får ett praxis :)

• Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
Hur ofta skulle du säga du hamnar på ett mysigt ställe med fin utsikt som inte är campingplats?
Vi har varit lite fega utomlands så har blivit mest camping.
Hemma blir det oftast säkra kort så väldigt sällan skulle jag säga.
Vi har en fin strandtomt i Leksand som vi kan tänka oss att låna ut om någon vill (och sköter sig) finns inget där mer än utsikt.
1-2km till Vägverkets rastplats på vägen mot Insjön där toa och latrin tömning finns

• Gilla
AndersMalmgren
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.