Senaste aktiviteten
-
Mmattias1343 svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Inte på huset direkt, men väl på tomten. Denna har legat här, sen låg det ca 3 stenar runtom och uppe på allt det hade de planterat en...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Lite gott i Vadstena, White Guide for the win Råbiff till förrätt Fläsksida till varmrätt Ryggbiff tog sambon -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Jag tror också elbilarna kommer att sjunka relativt snabbt i inköpspris och förmodligen "gå om" fossilbilarna som det billigare...
-
M-MH- svarade i tråden Borra i stål.Ponera att man skall borra ett 25 mm hål för hand i järnbalk. 😳 Vilka borrdiametrar bör man stega med? Har en Bosch pelarborr mest för...
-
JJ-banan svarade i tråden Brandlarm förläggning.Det får inte vara för nära ventilation och vägg, minns ej mått kanske var 50cm. Kabel förläggs vid klen spänning eller i eget rör buntat...
-
SSvampe svarade i tråden Traditionell fasad, svår planlösning....Jag säger tvärt om, det är med småbarn som det är perfekt att ha deras sovrum nära vardagsrum. Det är lätt att höra om de vaknar, går...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Kan det bli mer sjuttiotal än så här? Reklam för Mexitegel.
-
PEn PHEV må vara en bra grej men otråligt tråkig drivlieprincip. Man brukar ju ha mycket totaleffekt men det är fruktansvärt tråkig...
-
BFör tänk om barnen skulle riva sej på en gren eller få en fästing på sej, dessutom får man väl inte rycka upp växter med rötterna.
-
HHåbbe01 svarade i tråden Brandlarm förläggning.Antar att du ej menar brandvarnare som är obligatoriska i alla bostäder. Hotell, pensionat och vårdhem etc har även krav på brandlarm...
-
Omogen svarade i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.För tänk om barnen skulle riva sej på en gren eller få en fästing på sej, dessutom får man väl inte rycka upp växter med rötterna. -
pacman42 svarade i tråden Varningen: Vinterns el kan bli den dyraste på flera år.Jag återkommer till vad jag skrev tidigare. Det enklaste sättet att få ned elkostnaden för oss konsumenter är att sänka energiskatten... -
HHenrikHuslöse svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Priserna på bilar med elektrisk drivlina har sjunkit och kommer fortsätta sjunka relativt bensinbilar. Det tar tid för detta att ge...