Senaste aktiviteten
-
RRobert-san01 svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Tur att det inte är något bästa före på Quattro. 😉
-
RDå kanske du kan testa om några veckor med lite tur... 🙄
-
Aanna_kristina gillade xxargss inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.jag skulle prova med lin och locherpasta på den kopplingen - lin sväller när den blir fuktig om det skulle pressa ut en smula vatten och...
-
UUlf Peter gillade BirgitSs inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Ja, konstigt att vissa män blir så provocerade av att man talar om för dem att det pågår en klimatförändring orsakad av människor, och...
-
Aanna_kristina gillade xxargss inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.nej - andra sidan (höger) med trädgårdslangen - tycker det ser ut som att det sitter någon enkel ventil på denna ca 1 meter från pumpen...
-
AAbies koreana svarade i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Ja, hårdare krav på rening påverkar vår luftkvalitet, växthusgaser påverkar klimatet.
-
BJag jobbar som beställare och projektledare inom anläggning och jag skulle aldrig godkänna det där. För det första så lägger man aldrig...
-
BDu har fått dåligt bunden ABT16 av en oseriös läggare, egentligen ska de bara fräsa upp ytan nu och läggas nytt.
-
BJag besiktar själv asfalt då jag arbetar som beställare på en kommun och det där är inte godkänt. Det är vad vi kallar ej homogen yta...
-
JByt kontakt på slangen? Tar tvåminuter
-
AAbies koreana svarade i tråden Fiskar.Det finns ett överskott av guldfiskar bland ägare av trädgårdsdammar, fiskarna förökar sig kraftigt. Finns inget ekonomiskt värde och...
-
SFöljde de din uppmaning?
-
Müssli svarade i tråden Hur ska N2/N1, L2 och L1 koppas till spispropp.Ja det går bra. -
LLångsamtmenrätt svarade i tråden Hur koppla LK Värmerör till UNI-fördelare.Jo, jag gör så nu när helgen är slut! Tack för input!
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Lossa tvålkopp?.Tror att det kan räcka att värma försiktigt med hårtorken för att mjuka upp limmet tillräckligt, prova det först.
-
LLångsamtmenrätt svarade i tråden Hur koppla LK Värmerör till UNI-fördelare.För 25 mm rören är det en skillnad från 18 till 20.4 mm, ger 28 % i ökad kapacitet om jag räknat rätt.
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Därför startade Trump ett handelskrig.Trump överväger också att börja ta ut beskyddarpengar eller tull om man så vill för fartyg som passerar Hormuzsundet för "tjänster som...
-
SHur får man loss denna typ av fäste från kaklet? Har landat i att den eventuellt sitter med lim(tigerfix?) men vill inte köra med...
-
WDe kanske ska starta en äppelodling. Fråga. Kan ju vara stordriftsfördelar med att ni beställer träden gemensamt. För jag förstår om vi...
-
Typ C finns på Biltema. https://www.biltema.se/verktyg/elverktyg/elsagar/sagblad/sticksagsbladsats-typ-c-5-st-2000051615 -
Wwhyman gillade stareezs inlägg i tråden Källaren med garage från -53, med tillhörande hus såklart...Nu kommer äntligen lite torrare bilder. Den nya dräneringen av källarväggarna fungerar som den ska! Vi monterar dränerade skivor...
-
WJag har inte glömt bort varesig dammen eller pjojekttråden... Men det har varit så otroligt mycket annat. Jag lägger ca 30 minuter på...
-
Matti_75 svarade i tråden Kondens på ovansidan av ångspärren av garagets takisolering.Det saknas korrekt utförd luftspalt mellan råspont och isolering. Beroende på vad du har för yttertak och temperatur på insidan kan det... -
BBitterhetsakademin skrattade åt BirgitSs inlägg i tråden Tråden Klimatet ... sant eller påhitt? är på väg att stängas.Så du vill få till ytterligare en tråd som stängs. Varför då? Har du tråkigt? Observera att trådens ämne inte är klimatförändringar...