Senaste aktiviteten
-
PRekommenderar den här. Mycket fin. Så klart bara inbillning men tycker den har en svag köttlukt 😲😎
-
Appendix gillade Thomas_Blekinges inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Återigen obegripligt. Vad menar hon med att skatten går up? Synt med obegripligheten för hon har säkert något att bidra med. -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Japp! Samma drivlina som kinesiska XC70 om jag förstått det rätt.
-
DdaVinci svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Är det så att skribenten pmd aldrig varit med om ett föremål som känns varmt på lite avstånd och även värmer, samtidigt som det svalnar...
-
Appendix gillade Vargulvssons inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Kolla firman på allabolag.se Där ser ni snabbt om det är ett företag som varit igång länge och om det är lön att stämma, Ni kan skicka... -
Appendix gillade Bästerortarns inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Jag tror inte att det förekommer mer byggfusk i Sverige än i andra länder. Det finns det säkert men då bör du nog tala om var i landet... -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det kanske är gasen igen.
-
Appendix gillade HighFidelitys inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Enklaste vägen framåt är att gå efter ägaren av byggföretaget. Du skriver att ni känner varandra sen tidigare, då vet du kanske hur du... -
RDet är inte frivilligt att betala sina skulder. Givetvis kan man försöka hålla sig undan men Kronofogden brukar vara rätt bra på sitt jobb.
-
AndersMalmgren svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Yuka mini 2 1000 isåfall. Den har lidar. Jag har den är hyffsat nöjd faktiskt. -
RDet finns dock en viss risk att han inte går med på det...
-
DdaVinci svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Nu tror jag du yrar om olika saker. Mest troligt blandar du väl ihop de i en enda sörja. 1. Hur ser business caset ut för AI1. 2. Hur...
-
Mikael_L svarade i tråden Vad blir det för mat?.Aha ... Jag antar att det är lövbiff och bacon, men vad är "gegget"? Sen lägger jag märke till en öppnad ölburk, ett vinglas (med... -
Mm -
RSom medlåntagare är man definitivt inte en borgenär utan en gäldenär. Men det du syftar på är antagligen borgensman, något helt annat än...
-
Aajn82 svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Det finns en massa saker man får göra intill tomtgräns utan bygglov eller att fråga grannen, t.ex bygga trädäck, lägga stenar, anlägga...
-
Appendix gillade Håbbe01s inlägg i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Varför frågar du om du kopplat rätt då? -
1Är det faktiskt något fel på grejerna, eller planerar du att byta ut allt per automatik? Det är lätt att dra iväg i en lista med 'allt...
-
Mikael_L svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Här är det en annan som också funderar på vart minuspriserna tagit vägen. https://claeshemberg.se/vart-ar-minuspriserna/ Jag håller...