11 583 läst ·
63 svar
12k läst
63 svar
Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?
hade jag varit expert på något av dem hade jag gärna hjälp men det är jag tyvärr inte. mitt bästa tips är att få mer uppmärksamhet genom att vara mer personlig, mer bilder och mer story. jag önskar dig lycka till. hör av dig om det behövs bärhjälp/almänn hjälpreda i samband med renoveringen, armar o ben har jagO oessurey skrev:
Medlem
· Blekinge
· 12 281 inlägg
Medlem
· Blekinge
· 12 281 inlägg
Jag kan gära ha fel och ag är inte perfekt på svenska. Me jag bemödar mig att skriva så att de flesta förstår. Om man skriver begripligt ökar man chansen att få bra svar.
Som du skriver skulle ingen logopäd gissa på dyslexi. Däremot en ovilja att använda skiljetecken. Du får naturligtvis fortsätta som du vill. Men du får sämre respons och mer ovilja.
Och jag är ingen magister. Men jag antar att alla vill göra sig förstådd. Därför tippsar jag om förbättringar.
Du kan bättre!
Som du skriver skulle ingen logopäd gissa på dyslexi. Däremot en ovilja att använda skiljetecken. Du får naturligtvis fortsätta som du vill. Men du får sämre respons och mer ovilja.
Och jag är ingen magister. Men jag antar att alla vill göra sig förstådd. Därför tippsar jag om förbättringar.
Du kan bättre!
du glömde man eller kvinna 😆😆😆😆😆😆😆T Thomas_Blekinge skrev:Jag kan gära ha fel och ag är inte perfekt på svenska. Me jag bemödar mig att skriva så att de flesta förstår. Om man skriver begripligt ökar man chansen att få bra svar.
Du kan bättre!
Har för mig att det heter ”logoped”, eller???T Thomas_Blekinge skrev:Jag kan gära ha fel och ag är inte perfekt på svenska. Me jag bemödar mig att skriva så att de flesta förstår. Om man skriver begripligt ökar man chansen att få bra svar.
Du kan bättre!
Snälla alla.
Det funkar inte att försöka uppfostra varandra språkligt i forum.
Alla har olika design och träning. Sedan råkar vi mötas här för att stöta och blöta någon fråga. Gott så.
Men alla kommer hit i olika skor så att säga. Det blir snett - och lönlöst - att nagelfara det.
Det funkar inte att försöka uppfostra varandra språkligt i forum.
Alla har olika design och träning. Sedan råkar vi mötas här för att stöta och blöta någon fråga. Gott så.
Men alla kommer hit i olika skor så att säga. Det blir snett - och lönlöst - att nagelfara det.
Jeg forventer ingenting. Vi har på nuværende tidspunkt ikke råd til at betale for arbejdet. Men vi siger ikke nej tak, hvis nogen tilbyder at hjælpe. Vi har brug for al den hjælp vi kan få.lunnabo skrev:
Medlem
· Blekinge
· 12 281 inlägg
så om jag flytar från frankrike som svensk till finland är jag fån frankrike då TS skrev inte att han var från Färöerna han skrev ju bara att dom sålt hus där så vem är det som fattar noll?T Thomas_Blekinge skrev:
Danska är ju ett officiellt språk på Färöarna så kanske skriver TS på danska (eller färöiska) och översätter till svenska (eller danska). Vi är några som försökt svara på dansk-norska men det verkar TS sedan översätta ändå. Allt som ökar förståelsen i kommunikationen är förstås av godo.M maria01 skrev:
Der findes jo flere typer av hjælp. Det kunne for eksempel være en enkel inspektion og vurdering. Nogen med kompetanse som tar et kik i måske 30 minutter for at få et øversigt af problemet. Så selvsagt er det okay at be om hjælp uanset jeres økonomiske situation. Alle reiser begynder med et lille skridt.O oessurey skrev: