Tittar på Arvinge okänd på SVT. Tycker det är lite intressant med släktforskning.

• Älska
  • Gilla
Kakelugnen566 och 1 till
  • Laddar…
Höjdpunkter från dagens Älgvandring......

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Paradise, på Disney+/Hulu
Lite som Last of Us, förutom infekterade människor
Fantastiskt bra!
MV5BYTNmMjEwZGYtZWJjNy00MjI2LWI3YmUtNTY3NjVkMmU4MDM0XkEyXkFqcGc@._V1_.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Sommaren man aldrig glömmer 1994 !!!

Supervarm sommar utan semester, kvällar spenderades på pubar med storbilds TV med Sveriges succe i USA !

För er som var unga då, upplev detta ! Det fotbollslaget Sverige hade då lär vi sorgligt nog aldrig få uppleva igen 😢, men hoppas kan vi alltid 👍

Man jublar lika mycket nu som då !!

https://www.svtplay.se/video/jRb9ANj/fotboll-vm-kronikor/vm-kronika-1994?video=visa

• Gilla
  • Älska
Lill72 och 2 till
  • Laddar…
Maria T
F fusion skrev:
Sommaren man aldrig glömmer 1994 !!!

Supervarm sommar utan semester, kvällar spenderades på pubar med storbilds TV med Sveriges succe i USA !

För er som var unga då, upplev detta ! Det fotbollslaget Sverige hade då lär vi sorgligt nog aldrig få uppleva igen 😢, men hoppas kan vi alltid 👍

Man jublar lika mycket nu som då !!

[länk]
Jepp, supervarm sommar och jag hade en veckas semester. Hade en liten S/V-TV som minne från en husvagn, sån där batteriburk som vi tog ut på balkongen och kollade fotbollen. Tror varenda kväll, och många nätter (i hammock, under myggnät) spenderades på den balkongen.

• Gilla
Lill72 och 1 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Jepp, supervarm sommar och jag hade en veckas semester. Hade en liten S/V-TV som minne från en husvagn, sån där batteriburk som vi tog ut på balkongen och kollade fotbollen. Tror varenda kväll, och många nätter (i hammock, under myggnät) spenderades på den balkongen.
Lite OT, minns när jag var ung då alla hade svartvit TV och det var engelsk fotboll på lördagarna. Det blev avbrott och de visade en bild på en tecknad fotbollsspelare som "tappat" ena underbenet. Farsan lurade mig att det hade hänt på riktigt, så de avbröt sändningen. Dum som man var berättade man det för några kompisar som fick sig ett rejält skratt 😉 ,sen blev det skämskeps 🥺

• Haha
  • Älska
7ender och 1 till
  • Laddar…

• Gilla
fusion
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
[media]
Wow , SAS 747a ! Det var tider det

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Det var bättre förr 😉 Bästa dolda kameran någonsin ?

Har kollat på Danslärarens återkomst ikväll, inte första gången , men alltid lika bra 👍

Storsockret
Bättre än fotbollen iaf 😉

IMG_1811.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
joran och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.