Senaste aktiviteten
-
MrHandyman1 gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
Ttrcjesa svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Elda på berget så kommer det spricka sönder, ett par säckar grillkol har jag använt när Berg legat i vägen.
-
Ssaiter svarade i tråden Planlösning i smalt badrum..Ja jag tänkte nog att toastolen ska vara vänd mot handfatet. ? //AA
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Eftersom det är en av få Teslaladdare som finns i Sthlm och de är billiga. -
Matti_75 svarade i tråden Skruv- och borrtips för infästning av aluminiumram i betongplattor.Men nu svamlar du. Betongskruv är gjorda för att återanvända. Det finns speciella tolkar att använda som visar när dom börjar bli... -
Appendix svarade i tråden Stämde grannen: servitut för rörledningar fanns.Känns inte det som ett generellt råd på byggahus. Att det är bättre att stå sitt kast och utföra åtgärden än att bråka och riskera en... -
Ssaiter svarade i tråden Planlösning i smalt badrum..Okej, så handfat, toalett och dusch? Inte trångt att gå till duschen? //AA
-
NNiklas Laine skrattade åt fsns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Snygg och korrekt mening, den är jag stolt över. Måste sluta att skriva på telefonen när jag cyklar, åtminstone när jag är pruttfull.
-
DMen i en sådan bedömning så måste man ju även titta på alternativkostnaden. Antag att det skulle gå här att dra ledningen utan påverkan...
-
KJa det blev en rätt galen matfest igår, jag orkade bara skicka upp en bild på när jag petat upp det mesta, men inte allt, på tallriken...
-
OHej, att essve kallar en träskruv för konstruktions skruv men det förändrar inte att det är olämpligt med skjuvförband, det gäller även...
-
DRättsfallsreferat Hovrätten fastställde i allt väsentligt tingsrättens dom, så nedanstående är framför allt utgående från...
-
EGlad midsommar
-
EOckså lugnt med fix inför morgondagen här. Öl tunna och andra godsaker ligger på vårt bord men vi kommer övrigt till dukat bord. Så...
-
JJoFor svarade i tråden Hur lossar jag plastmatta från tröskel?.Topp. Tack för tipset och trevlig midsommarhelg 👌
-
Appendix svarade i tråden Stämde grannen: servitut för rörledningar fanns.Det är därför jag har slutat läsa media om uppmärksammade fall. OM man är riktigt Interesserad av av det juridiska är det domen som... -
DDilato svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Du borde få pengarna tillbaka eftersom du inte nyttjat tjänsten och betalningsförmedlaren är medveten om det.