Senaste aktiviteten
-
Pen svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Sista underhållsvärmningen (i bilden) pågick under 30min och gick från 48 till 56 grader. Vid värmningens slut är VB f/r typiskt: 59/53... -
RFick tag i en begagnad pump ikväll och kunde inte hejda mig att testköra den sil som jag trodde minst på. Har 4 st till på olika ställen...
-
DHur en eventuell app fungerar är sekundärt då det är vägmärken som styr. Så här säger lagstiftningen: "3 § Kontrollavgift får tas ut...
-
EDå köper du lämpligtvis ett nytt avlopp/vattenlås.
-
Hhkana svarade i tråden Tråden om kortplank.Hur blev det till slut för dig? Går med precis samma funderingar just nu…
-
DJo, fast om man öppnar appen från rätt företag och den erbjuder att betala för en viss zon, och det sen visar sig att det är fel zon som...
-
DFast man kan väl hända att det är företagets undermåliga tekniska lösning som vilseledde TS och gjorde att det blev fel, och att de i...
-
andre.hoglund svarade i tråden Golvläggaren flisar klinker.Ibland kan det ju vara så att man inte har möjlighet att stå och titta på dom när det läggs. Man kan behöva hämta barn, laga mat, jobba... -
Ffsn svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Och där har vi originalet som inte heller har sinnesnärvaro, begåvning och självförtroende att acceptera att pengen inte riktigt ramlade...
-
Jag känner en del personer som kör/har kört taxi och det är mycket väntan mellan körningarna, iallafall i Stockholm. Ok, en fredagskväll... -
PSaxat från AB 12.51 KNIVSTA Naken man i hopptorn – flydde med kajak 12.46 NYHETER Kläder utan ägare på brygga – stor sökinsats
-
edtmwed svarade i tråden Går det att installera utluft från köksfläkt här tror ni?.Skåpen bredvid spisen är bara 32 djupa och om jag skaffar ett nytt köksskåp med inbyggd kolfläkt är de 37 djupa. En fristående kan ha... -
NNiklas Laine skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
DDilato svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Mediciner renas inte i reningsverk så dom hamnar i vattendrag, sjöar och hav. Ansamlas i vattenlevande djur som vi eller vår blivande...