Senaste aktiviteten
-
Hhempularen svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Tycker uppfiften låter konstig. Om man tänker sig att banker inte brukar acceptera att du lånar mer än 4,5 x årslönen (brutto). Och...
-
imanimail svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. Hur många procent mer effekt frigör Boost-brännarna i Sear Zone? 40 % mer effekt. ✨ 2. Beskriv din perfekta grillkväll i sommar: Min... -
GGolistan Ismail svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.Boost-brännarna i Sear Zone frigör 40 % mer effekt. Den perfekta grillkvällen för mig handlar inte bara om maten utan om gemenskapen...
-
JAtt du har små veck som rest sig är ingen större fara. Det är lätt hänt om rullen är lite kall. De rättar till sig när solen kommer...
-
AArijeta Ismail svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40 % mer effekt. Min perfekta grillkväll är en ljummen sommarkväll med familj och vänner på altanen. Grillen är varm, solen går sakta...
-
Alfredo svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Det räcker om kunden bort inse misstaget. -
ZDelar med mig en liten kul film om hur det går att trolla bort sitt spabadslock på 30 sekunder. När vi byggde spa-hörnan var enda kravet...
-
it-snubben gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Det här har ju gått alldeles för långt, och är egentligen ganska enkelt... Vad är det med byggahus i den här tråden? Men nej. Det... -
AAntagligen svarade i tråden Digitala stämmor / röstningar samfälligheter.Jag vill bara uppdatera (och kanske väcka tråden igen) om det är någon som är intresserad av detta. Vår samfällighet röstade med stor...
-
Farstatjej90 gillade tommibs inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Varför ska det uppdateras? Ang reläerna blir jag ju nyfiken på vad syftet med dem är. Är det olika grupper till utebelysningen så att... -
FFredrik Andersson5087 svarade i tråden Möjligt att byta displayer på Uponor Smatrix?.Uppdatering. Har testköpt två nya displayer via Aliexpress för ca 100 kr/st. Den första bytt på ca 10 min. Mycket nöjd med resultatet...
-
Hhempularen svarade i tråden Köksfläkten går inte att stänga av.Ja eller ett par dagar. finns givetvis en risk att elektroniken har skadats, men det kan mycket väl räcka att det får torka.
-
CNu har de förvisso mer sansade klippaggregat för ekor etc. men Truxor är onekligen häftig. :) http://www.youtube.com/watch?v=elb0LZCQ9oI
-
GGreger_08 svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAAH för folk som normaliserar eller skämtar bort den dåliga samhällsutveckling vi har eller har haft.. Positiva nyheter från EU...
-
MMatti Hoka skrattade åt Mrtornqvists inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Kanske dags att uppdatera det system
-
mexitegel svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Inte tokslut då? 😂 -
Det är jag heller inte, jag är motståndare till hur kostnaden fördelas, jag är av den kanske omoderna uppfattningen att den som får... -
CCarcoza gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAHHHH!!! för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla...
-
HMen eldar man i oljepanna och funderar på byta till elpatron så ...
-
SSelleck svarade i tråden Olja cederpanel på fasad.Ingen påväxt. Regnet rullar inte längre av som på en nyvaxad bil, men ser inte heller ut att sugas in och dröja kvar. Pigmentet ser...
-
mexitegel svarade i tråden Installation av vattenburen golvvärme.Inga problem att ha fördelaren lägre, man får bara spola lite nogrannare vid driftsättningen. Har själv haft det så i snart 20 år utan... -
AArtemisia gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Nu har det gått två år med implementeringen av EUs Single-Use Plastics Directive från 2019. Detta infördes med uppgiften att...