Senaste aktiviteten
-
AArtemisia skrattade åt Bitterhetsakademins inlägg i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Det har senaste tiden skrivits om att pantburkar och flaskor som du inte köpt själv är skattepliktiga från första kronan, där gäller...
-
JDra ur kontakten eller slå av säkringen och låt den torka ett par timmar
-
ODu måste täppa till det cirkulära hålet till höger på bilden i mitten. Någon har tagit bort pluggen som satt där.
-
ODet är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
JÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
Karl-Ove Qvarfordt svarade i tråden Installation av vattenburen golvvärme.Fördelaren ska vara högst upp, inte slingorna, annars blir det svårt att få ut all luft ur slingorna. -
alm82 svarade i tråden Köksfläkten går inte att stänga av.Dra ur kontakten eller slå av säkringen och låt den torka ett par timmar -
Hep svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Jag gillar avenbok. Så mycket att jag redan har runt 300 stycken på tomten. -
Tokslut svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Mer sopslut ;) -
RRobert-san01 svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Passade på att beställa några flaskor Dicotex. Noterade att i Tyskland måste man ha "körkort" för att få köpa det. Gällde dock inte...
-
JJag rengjorde min köksfläkt med vatten och diskmedel. Tyvärr råkade jag använda lite för mycket vatten med disksvampen, så det rann ner...
-
HJag gillade filmsnutten där smutsen på garaguppfarten tvättades bort även där strålen inte träffade ytan. Lite "magiskt".
-
NNils45 skapade tråden Siemens varmluft/inbyggnad startar inte, visar stektermometer. i forumet Vitvaror.Hej! Vi har ett irriterande fel som kommer rätt ofta. Ugnen går inte att sätta igång. Vi får då indikation stektermometer i displayen...
-
Marlen Eskilsson svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Ja, det är en googleannons. -
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Jaså, kan du utveckla motsägelsen?
-
Marlen Eskilsson gillade Greger_08s inlägg i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Kör väl med google ads eller liknade då får man sån skit per automatik får vara glad att reklamen är "safe for work" iallafall. -
KDet är jag heller inte, jag är motståndare till hur kostnaden fördelas, jag är av den kanske omoderna uppfattningen att den som får...
-
CVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
KDu inte avtala bort ditt ansvar för rätt information. Bara om priset är uppenbart fel och kunden förstått detta, kan man häva avtalet...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Då räknar jag i SI-enheter tack, så Joule. Men om man tror att skatt följer fysikens lagar så tror man fel, därför är det också fel... -
FDå får man tala om för kunden vad dom ska köpa för mtrl och ta betalt för den tiden- var ligger då kundens förtjänst ?
-
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Ja, jag tror vi har hänvisningar till beräkningarna tidigare i tråden (men är inte säker), men det stora problemet är att man inte kan... -
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Haha - med den logiken fattar jag verkligen inte hur du kan vara motståndare till ny kärnkraft på grund av prismässiga skäl :)