1 694 841 läst ·
18 349 svar
1695k läst
18,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Hej, absolut inte farlig att byta själv. Gjorde det när 1 av mina gick av.T Tabors39 skrev:
Mvh
Tony
Kom med X2, skulle byta till X4. Den var försenad och jag var ouppmärksam vilket slutade med att jag gick på en annan X2...R roli skrev:
Nåväl, tog väl knappa timmen extra och jag hittar inga skotthål på kroppen så jag ska inte klaga.
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 882 inlägg
När jag var ca 10 och åkte buss så kom jag ut ur kiosken och trodde jag höll på att missa min buss, sprang och hoppade på, för att efter en liten stund inse att bussen gick på "fel håll".
Alla busslinjer hade den centrala busstationen som mittpunkt, så busslinje 1 hade en östlig och en västlig sträckning.
Alla busslinjer hade den centrala busstationen som mittpunkt, så busslinje 1 hade en östlig och en västlig sträckning.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 485 inlägg
Så man hamnar på Hisingen om man åker fel i Götelaborg – även med buss?
Låter rimligt.
Låter rimligt.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 287 inlägg
Vänta lite nu. Vilka farliga områden går x-bussarna till/genom på Hisingen? Är det Rosa runt Gerrebacka, Orange ut till Volvo, Grön och Brun (samt Orange) åker över till fastlandet rätt fort samt att Röd ut till öarna, Gul till Torslanda och Lila till Amhult inte åker via Hjalmar... Så nu är jag nyfiken?
X4 (Grön) stannar vid Backadalsmotet och vid Eriksdal. Sömnigare hållplatser är svårt att hitta.
X4 (Grön) stannar vid Backadalsmotet och vid Eriksdal. Sömnigare hållplatser är svårt att hitta.
Redigerat:
X-bussarna har inga färger längre. De heter numera X1, X2, X3, X4, X5, X6, X40, X76, X77 OCH X90. Och lär väl bli fler framöver.VidarH skrev:
Vänta lite nu. Vilka farliga områden går x-bussarna till/genom på Hisingen? Är det Rosa runt Gerrebacka, Orange ut till Volvo, Grön och Brun (samt Orange) åker över till fastlandet rätt fort samt att Röd ut till öarna, Gul till Torslanda och Lila till Amhult inte åker via Hjalmar... Så nu är jag nyfiken?
På Hisingen är väl "alla områden" farliga, det är ju en ö....
Renoveringsnovis
· Bästerort
· 1 706 inlägg
GAAAAHHHH!!!
för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla tomterier att ens vara i närheten av såna beskrivningar. Kamma till er!
för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla tomterier att ens vara i närheten av såna beskrivningar. Kamma till er!