Jag rengjorde min köksfläkt med vatten och diskmedel. Tyvärr råkade jag använda lite för mycket vatten med disksvampen, så det rann ner över fronten. Jag misstänker att det kan ha kommit in fukt bakom knapparna.
Sedan dess går varken fläkten eller belysningen att stänga av – båda är på hela tiden och knapparna verkar inte reagera.
Är det någon som varit med om något liknande? Kan det räcka att bryta strömmen och låta den torka, eller är det troligt att styrkortet eller knappsatsen har skadats?
Sedan dess går varken fläkten eller belysningen att stänga av – båda är på hela tiden och knapparna verkar inte reagera.
Är det någon som varit med om något liknande? Kan det räcka att bryta strömmen och låta den torka, eller är det troligt att styrkortet eller knappsatsen har skadats?
Moderator
· Stockholm
· 57 789 inlägg
Ja eller ett par dagar. finns givetvis en risk att elektroniken har skadats, men det kan mycket väl räcka att det får torka.
Klicka här för att svara


