1 697 049 läst ·
18 376 svar
1697k läst
18,4k svar
GAAAAHHHH!!!
GAAAAHHHH!!!
Inget fysisk jobb att utföra idag, skönt, då kan jag pyssla med annat hemma.
Har nog pratat i telefonen i 6 timmar, jobbtelefonen har ringt mer idag än den gjort senaste halvåret.....så jag fick typ inget gjort iaf.
Glad midsommar på er.
Inget fysisk jobb att utföra idag, skönt, då kan jag pyssla med annat hemma.
Har nog pratat i telefonen i 6 timmar, jobbtelefonen har ringt mer idag än den gjort senaste halvåret.....så jag fick typ inget gjort iaf.
Glad midsommar på er.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 414 inlägg
Gaaaaahhh (för de som kör söderut på E22)
Idag tyckte Trafikverket att det är en strålande idé att måla linjer på en nyasfalterad sträcka mellan Gusum och Valdemarsvik 😀 Dubbla TMA och långsamtgående fordon.....
Idag tyckte Trafikverket att det är en strålande idé att måla linjer på en nyasfalterad sträcka mellan Gusum och Valdemarsvik 😀 Dubbla TMA och långsamtgående fordon.....
Har senaste året undvikit Västervik-Oskarshamn, senast jag passerade satt en bergborrare i brassestol och körde en "borrarkrabba" på en söndag.[SKPG]Zamora skrev:
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 414 inlägg
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 887 inlägg
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 414 inlägg
GAAAAHHHHH! För fhucking infantiltv4.
Försöker skaffa tillgång för att kolla på Sverige Nederländerna.
För att öppna konto så ska man få Mail på begärd adress. Men jag får ju inget mail trots fyra försök, och på olika adresser dessutom. Jaja. Kanske deras server är upptagen av alla som försöker få tillgång.
Försöker skaffa tillgång för att kolla på Sverige Nederländerna.
För att öppna konto så ska man få Mail på begärd adress. Men jag får ju inget mail trots fyra försök, och på olika adresser dessutom. Jaja. Kanske deras server är upptagen av alla som försöker få tillgång.