G
GAAAAAH för folk som normaliserar eller skämtar bort den dåliga samhällsutveckling vi har eller har haft..

Positiva nyheter från EU igår iallafall..

• Gilla
  • Haha
  • Arg
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
GAAAAAH för folk som normaliserar eller skämtar bort den dåliga samhällsutveckling vi har eller har haft..

Positiva nyheter från EU igår iallafall..
Ut med varenda jävel som stått på tomgång mer än 30 sekunder, cyklat utan hjälm eller ätit fisk mer än två gånger samma vecka!

G
kashieda kashieda skrev:
Ut med varenda jävel som stått på tomgång mer än 30 sekunder, cyklat utan hjälm eller ätit fisk mer än två gånger samma vecka!
Ja så kan man ju också tycka själv tycker jag att man behöver en mer rättvis och kontrollerad väg in EU.

kashieda kashieda skrev:
Vart skall jag ta vägen då eftersom jag gjort alla tre sakerna den sista veckan???

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Vart skall jag ta vägen då eftersom jag gjort alla tre sakerna den sista veckan???
Tja.. ut, över havet nånstans?

GAAAAHHHH!!!
Inget fysisk jobb att utföra idag, skönt, då kan jag pyssla med annat hemma.
Har nog pratat i telefonen i 6 timmar, jobbtelefonen har ringt mer idag än den gjort senaste halvåret.....så jag fick typ inget gjort iaf.

Glad midsommar på er.

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Gaaaaahhh (för de som kör söderut på E22)
Idag tyckte Trafikverket att det är en strålande idé att måla linjer på en nyasfalterad sträcka mellan Gusum och Valdemarsvik 😀 Dubbla TMA och långsamtgående fordon.....

• Haha
  • Wow
TommyC och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Tja.. ut, över havet nånstans?
Har du någon båt att låna ut?

• Haha
kashieda
  • Laddar…
G
R roli skrev:
Har du någon båt att låna ut?
Du kan få låna min om du fixar motorn. Kan låna ut släpet om du svetsar fästet. Dragbil finns också om du hjälper till att byta koppling GAAaaaaah

• Haha
  • Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
Du kan få låna min om du fixar motorn. Kan låna ut släpet om du svetsar fästet. Dragbil finns också om du hjälper till att byta koppling GAAaaaaah
Finns alltid folk som är villiga att låna ut trasiga saker….

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
[SKPG]Zamora [SKPG]Zamora skrev:
Gaaaaahhh (för de som kör söderut på E22)
Idag tyckte Trafikverket att det är en strålande idé att måla linjer på en nyasfalterad sträcka mellan Gusum och Valdemarsvik 😀 Dubbla TMA och långsamtgående fordon.....
Har senaste året undvikit Västervik-Oskarshamn, senast jag passerade satt en bergborrare i brassestol och körde en "borrarkrabba" på en söndag.

• Älska
tommib
  • Laddar…
A AndersS skrev:
Har senaste året undvikit Västervik-Oskarshamn, senast jag passerade satt en bergborrare i brassestol och körde en "borrarkrabba" på en söndag.
Själv åkte jag norrut så jag klarade mig 😀

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.