Senaste aktiviteten
-
Huddingebo gillade Easydoesits inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Jag tänker mest på brandrisken ifall surrandet nu skulle indikera något sådant, så ifall de inte används kan de lika gärna tas bort... -
blackarrow svarade i tråden Har jag fuktskador?.Ja, är det mjukt så tyder det ju på att skivan förstörts. Sen är den fuktpåverkad en bit till. Vet du om det är gips eller någon... -
Christer G.V. svarade i tråden Fylla glipa mellan tak och väggips.Gips -
RTack. Ska framföra det till KA
-
IIngvar 58 svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Precis. Finns nog många som skulle behöva prova på att driva en el- eller vvsfirma med 4-5 anställda. Så får dom se hur lätt det är att...
-
BBengtByggare32 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Har haft Swedbank i många år och är väldigt nöjd. Visst, jag kanske hade kunna fått någon enstaka punkt billigare bolån om jag shoppat...
-
GOm alla tänker så så kan Swedbank förtsätta, men ju fler som lämnar desto mer känner de av det.
-
VÅterförsäljaren är ju fånig. Det är ju fel på deras maskin. Det är dom du ska ge dig på, hur enkelt det nu är. För att sänka...
-
COm du byter bank så byt för att det gynnar dig. Inte för att det ska skada din nuvarande.
-
CFast man får ju bättre villkor hos nischbankerna utan att samla alla engagemang på samma ställe.
-
BI del 2 har de markerat all bebyggelse i hela kommunen vilket tydligen ska redovisa kommunens tydligaste karaktärsområden på en...
-
JMaskinen är väl huvudsakligen en induktiv last? The maximum connection power of the ohmic load must not exceed 2000W, the inductive...
-
Jonas_123 gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns... -
Stefan Bengtsson svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Jag är inte van vid altandörr med fallkolv, men jag tycker inte det ser ut att vara något allvarligt fel. Jag tror inte det där räknas... -
OMin diskmaskin från Ikea (hygienisk) visar felkod i10 Har bytt givaren till den för den va sönder men nu så fyller den inte med vatten...
-
DEtt konkurrenskraftigt förslag är en beg. vinkork. Eller konisk champagnekork som du sätter i baklänges efter att ha skurit av...
-
FNatriumperkarbonat var helt suveränt. Otroligt vad bra det funkade. Och billigt. Tog TVå av redan rengjorda plankor och körde 2dl...
-
Mmhoglund svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Skönt att höra! Så resonerade vi också, det var även farsans replik ang trafiken "Ni vänjer er..." 😅 Hade huset/gården inte haft vägen...
-
CÄr det verkligen det? Det är nog mer vad folk tror än hur det faktiskt är. För egen del bytte jag länge bolånebank vart femte år eller...
-
DNär jag läser TS andra tråd, så verkar det klarlagt att det finns ett isolationsfel i pumpen detta handlar om. Så mysteriet här består i...
-
CÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
CVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
COm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
DJag vet ett sätt. Stenläggning på gjuten betongplatta:)
-
RReawerus svarade i tråden Altandörr svensk fönster.
-
Huddingebo älskade Marie MMs inlägg i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Mmmmm, vi har i alla år haft goda relationer, så vi vill inte riktigt bråka på det viset. Men tanken har absolut slagit oss att där... -
DDet klarar nog många 2-fas 16A anslutna hällar, men inte i "boost"-läget, utan de är parkopplade och minskar då effekt vilket innebär...