Senaste aktiviteten
-
RTack för tipset. Tyvärr har jag redan låst men ska kolla nästa gång det är dags.
-
Kkarlmb svarade i tråden Elnätsavgifterna steg fem gånger mer än inflationen.Snyggt lobbat! Nya regler på gång, men detta hade ju inte elnätbolagen räknat med så det tar 40 år nu att komma tillrätta med det...
-
Stefan N svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Renspluggen är bara ett av dina problem där. -
Aajn82 svarade i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Är väl bättre med en taggig buske av något slag då
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Så man hamnar på Hisingen om man åker fel i Götelaborg – även med buss? Låter rimligt. -
Garderobssnickarn gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Å så något att hålla sig i när det blåser... Ett s k grabbräcke. Rören är packade med sand och pluggade i ändarna. Är det skarpare... -
Pjosk75 svarade i tråden Odlingshörnan...Hos mig var myror, sniglar och någon som försökt gömma en jordgubbe vid ärtorna före. -
MNär jag köpt vitvaror har jag alltid investerat i att köpa Råd och röns test. Det finns en hel del hällar som inte presterar som de ska...
-
Kvackatore svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Planterade en hästkastanj från nöt när jag var 5 år, idag 40 år senare är det rätt högt men först nu det börjar få lite tjocklek i... -
DÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
Sslugger blev ledsen av oessureys inlägg i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Min familj och jag flyttade till Sverige i juli 2025. Vi hade köpt ett hus och anlitat ett byggföretag för att renovera huset. Vi fick...
-
Yyrkesverksam svarade i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Saknas rensplugg i vattenlåset, det finns koniska gummipluggar i olika dimensioner att trycka det. Då försvinner lukten
-
PPerplexus gillade polaris78s inlägg i tråden Vad gäller juridiskt när skogsägare spärrar en sedan länge använd stig.Det är ju inget jättekonstigt .. Det är ju lite enklare att tänka sig om det skulle det vara åkermark som legat oanvända så det växer...
-
Linalmen svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40 % mer effekt frigörs av Boost-brännarna i Sear Zone. Den perfekta grillkvällen är en ljummen sommarkväll, jag har valfri dryck i... -
MVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
Hhoomiii gillade Tjrexs inlägg i tråden Förvaringssystem, Elfa, Ikea Boaxel, Jula Hard Head, Biltema?.Jag köpte Boaxel att ha i tvättstugan, har elfa överallt annars, men Boaxel är så fruktansvärt dåligt att jag vart tvungen å köpa elfa...
-
SÄr det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
Sseniorkonsult svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Den ändlösa tråden med samma, samma , samma
-
GIdag kunde vi äta de första jordgubbarna. Hela 2 st 🙂
-
PHar rillad trall med rillorna neråt, den blir konvex med automatik oavsett hur årsringarna ligger. Kvarliggande vatten förstör trallen...
-
SOfferta är ökända här på forumet. Det verkar vara packat med oseriösa företag. Brukar heta här att "bra hantverkare behöver inte leta...