Senaste aktiviteten
-
SGenerellt sett bör man undvika offertsidor, det är sällan de bästa hantverkarna som raggar kunder den vägen 😥.
-
Mathildatiger svarade i tråden Odlingshörnan...Idag kunde vi äta de första jordgubbarna. Hela 2 st 🙂 -
Dan_Johansson gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Men tur i eländet att solen lyste riktigt bra idag. 60kWh producerade mina paneler. ca 15kWh laddade bilen, och ungefär samma mängd... -
Ddjanlov gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Å så något att hålla sig i när det blåser... Ett s k grabbräcke. Rören är packade med sand och pluggade i ändarna. Är det skarpare...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,89%, Nordea, 4 050 000, 2 år ..." Anfran3000 har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
13th Marine svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.När jag var ca 10 och åkte buss så kom jag ut ur kiosken och trodde jag höll på att missa min buss, sprang och hoppade på, för att efter... -
lunnabo svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Jag kör från Malmö till Ystad imorgon. Kommer då att köra förbi Skurup. Du skriver att ni vill ha hjälp. Samtidigt skriver du att ni... -
AAvemo svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Jag tror att de flesta av dagens spisar kommer att vara skrotade om 60 år precis som de flesta spisar byggda på 60-talet är skrotade...
-
KHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
prototypen svarade i tråden Hur byta dessa två ventiler.För mig så läckte det runt spindeln så det skruvades bort kranvred, spindel och det som tätar i kranen och det var så lyckligt att det... -
SBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
SEftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
LJag röstar för kastanj, de blommar ju också fint.
-
HHilkka gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,25%, Avanza, 1 500 000, 3 månader (rörlig) ..." En anonym person har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på... -
LMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
Rroli svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Så kan det gå när de delar samma hållplats och bussarna ser lika ut förutom nummer och destination. Man får se upp annars blir det en...
-
EHej Jag planerar att bygga ut husets källare. Tanken är att gjuta en platta (som hamnar lite lägre befintlig husgrund för att få 2,4m...
-
PPligg85 svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Boende har för många blivit lägre sista åren. 2023-2024 var det folk som hade stundtals 5-5,5 % på bolånen och nu 2025-2026 har det...