K
Anonymiserad 137805: [citat] Nä
15 svar · 1,3k läst
·
K
15 svar · 1,3k läst
·
H
hapazard: [citat] Tänk på att vissa side-by-side är gjorda för fri placering och helst ska ha åtminstone 5cm runt om...
2 svar · 5,8k läst
S
Svante Svenson: Jag har typ en sån här, fast annat dyrare märke. Den fungerar finfint: https://www.biltema.se/bygg/vvs/avloppsrensare/avloppsrensare-2000034458 spola varmvatten medan du kör med den i de suspekta avloppen. Annars finns det rensslangar till högtryckstvättar. Vet inte riktigt vilket alternativ som är bäst. Helt oavsett kan du nog kolla efter möjligheter att rensa längst vägen också. Om
5 svar · 4,4k läst
C
Cecilia Fornstedt: [citat] hej! Började den fungera igen bara så där? Jag har samma problem med IKEA folklig.
7 svar · 11,2k läst
·
N
Niklas Ekborg: Halloj! Jag testade detta med diskmaskintabletter. Det funkade kanon. All lukt borta. Stort tack, nu slipper vi lägga ut 10 loppor på nya vitvaror :)
8 svar · 2,8k läst
P
Pjäsen: [citat] Kanon, nu snurrar den igen(y)tack för hjälpen.
2 svar · 7,4k läst
·
useless
useless: Mellan nollan och respektive fas ska det vara ca 230 Volt. Mellan faserna ska det vara ca 400 Volt. [bild]
5 svar · 4,2k läst
·
F
Anonymiserad 137805: Finns delar EVAPORATOR , 208 56 40-02/3
5 svar · 5,2k läst
P
Porja Najarzadeh: [citat] nej, inte direkt det problemet som jag har :)
8 svar · 6,5k läst
Wilko
Wilko: [bild] [bild] Bifogar bilder på den aktuella ugnen
3 svar · 2,6k läst
·
W
Widemannen: [citat] Tack så mycket för tipset! Vi var förbi där häromdagen och fick jättebra hjälp. De hade även gott om inkopplade hällar i de olika demoköken som man kunde få känna sig för lite på. Vi har väl inte helt landat i vilken häll vi ska köpa men har i alla fall kommit en bra bit på vägen...
25 svar · 6,0k läst
·
I
Anonymiserad 137805: [citat] justerar nivåerna, max vatten och torrkokningsskydd
4 svar · 1,8k läst
·
L
Anonymiserad 137805: [citat] börja med att hitta den lilla komponenten på kretskortet och kyl den med spray då maskinen slocknar jag hade lika dant och bytte regulatorn men då var det lucklåset istället
4 svar · 4,1k läst
·
J
JohanLun: Vad jag förstår har Mieles kvalitet sjunkit men inköps och reparationskostnad är högre. Bosch brukar vara några spänn billigare än Siemens och ofta exakt samma komponenter. Vill du köpa den mest ekonomiska över tid? Jag köper oftast Bosch då jag upplever balansen kvalitet och pris är bäst. Hade jag skitit i kostnaden så hade jag nog kunnat tänka mig Siemens eller Miele. Ibland är
7 svar · 5,8k läst
Z
Anonymiserad 137805: [citat] Kan göra
7 svar · 3,7k läst
D
Derbyboy: Nej det har jag aldrig sett.
1 svar · 957 läst
A
Arree: [citat] [citat] hallå! jag löste felet och hoppas det även kan hjälpa dig. i den högra delen där det kommer ut en svart liten kabel alltså ”motorrummet” har du knipsat av kabeln? om du gjort det så skarvar du ihop den igen. sen ska man inte rycka ut den kabeln, sitter som ett litet chip i änden som behöver fästas tillbaka. så öppna upp luckan och sätt tillbaka chippet i det
2 svar · 1,5k läst
E
Anonymiserad 137805: [citat] Det här är ett skåp som gjordes i Danmark på 90-talet innan cylinda köpte in de betydligt sämre turkiska skåpen Dessa Vestfrost-skåp vilka även gram använde på den tiden är helt oslagbara i kvalitet, det är stridsvagnar och helt odödliga det har aldrig funnits så här högkvalitativa skåp någonsin. så 1999 vecka 08 eller tidigare är det
3 svar · 13,5k läst
·
B
Borran87: Tack för era svar! Jag skall undersöka! Jag tänker bara att om något skulle vara sönder, så tycker man ju att den borde ha oljud oftare? För det här oljudet sker högst 1-2 ggr per dag. Det intressanta är att vi har två nästan exakt likadana Bosch kylskåp + frys och båda låter likadant :thinking::rofl:.
3 svar · 3,8k läst
A
Anonymiserad 137805: [citat] torktumlare tar mycket effekt och det är ett vanligt fel att övergångsresistansen i kopplingarna ökar och blir överhettade, du tillför med en förlängningssladd två skarvar vilket dramatiskt ökar risken för varmgång i dessa. kvalitetsdon minskar risken. Skarvsladd är vanligt då det sällan finns vägguttag som räcker till både tvättmaskin och tumlare.
4 svar · 5,9k läst
T
Anonymiserad 137805: [citat] precis kommunikationsfel vilket är helt normalt på dessa det är bara att ta dit en tekniker
2 svar · 1,4k läst
nino
nino: [citat] Ja det vet jag inte :D
14 svar · 3,9k läst
·
M
Anonymiserad 137805: [citat] Jamen
8 svar · 2,2k läst
D
DFYD123: [citat] Så är det säkert.
33 svar · 5,2k läst
·
P
Anonymiserad 137805: [citat] Eller hur?
9 svar · 5,1k läst
·
N
Anonymiserad 137805: [citat] om du gör allt själv kan du nog i värsta fall komma undan med 2000.- i delar
4 svar · 3,8k läst
·
F
freelander: [citat] Tack så mycket för hjälp! Har beställt en ny sådan från nettoparts. Byter ut den imorrn och återkommer om det löser problemet. Just nu diskar jag genom att fylla på maskinen när det krävs med en tillbringare. :-)
5 svar · 3,3k läst
·
N
Anonymiserad 137805: [citat] Vad är det man säger:shit happens
88 svar · 13,0k läst
·
Z
Zeus_70: Hej! Vi har bytt kök och köpte en ny induktionshäll som säljaren sa var en tydlig häll med upplyst panel, nu var det inte så. Då min fru är synskadad så är det viktigt för oss att panelen är tydlig, jag har googlat och sökt men hittar ingen som verkar bra, finns det någon här som vet om en induktionshäll som har en tydlig bra panel? Tack på förhand
0 svar · 1,2k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.