Hej,
Sonen har en kombi kyl/frys från Cylinda. Vi vet inte vilken modell det är. Men det är av äldre sort. Vi kan inte dra ut den för att ta reda på det om vi inte demonterar en del runt omkring i och med att det trångt. Kanske blir tvungna så småningom.
Sonen fick tyvärr inte bruksanvisningarna vid inflyttning. Problemet är att frysen håller för kall temperatur ca 30 grader. Lägger upp en bild på den ifall nån känner igen modellen och kan hjälpa till.
Undrar också vad bokstäverna I och S står för.
Tack på förhand
Sonen har en kombi kyl/frys från Cylinda. Vi vet inte vilken modell det är. Men det är av äldre sort. Vi kan inte dra ut den för att ta reda på det om vi inte demonterar en del runt omkring i och med att det trångt. Kanske blir tvungna så småningom.
Sonen fick tyvärr inte bruksanvisningarna vid inflyttning. Problemet är att frysen håller för kall temperatur ca 30 grader. Lägger upp en bild på den ifall nån känner igen modellen och kan hjälpa till.
Undrar också vad bokstäverna I och S står för.
Tack på förhand
S står för in frysning, så det ser ut som om den är intryckt! - 30 är mycket bra i så fall.B Blackkatten skrev:Hej,
Sonen har en kombi kyl/frys från Cylinda. Vi vet inte vilken modell det är. Men det är av äldre sort. Vi kan inte dra ut den för att ta reda på det om vi inte demonterar en del runt omkring i och med att det trångt. Kanske blir tvungna så småningom.
Sonen fick tyvärr inte bruksanvisningarna vid inflyttning. Problemet är att frysen håller för kall temperatur ca 30 grader. Lägger upp en bild på den ifall nån känner igen modellen och kan hjälpa till.
Undrar också vad bokstäverna I och S står för.
Tack på förhand
Mycket mycket bra skåp, bruks finns på cylinda. Se
Tack för svaret.
Ska S-knappen vara nedtryckt i vanliga fall?
Problemet är ju bara det att när man inte vet modellen så är det svårt och hitta bruksanvisningarna på Cylinda hemsida.
Försökte med alla som fanns i listan men inget liknar den kyl/frysskåp sonen har.
Ska S-knappen vara nedtryckt i vanliga fall?
Problemet är ju bara det att när man inte vet modellen så är det svårt och hitta bruksanvisningarna på Cylinda hemsida.
Försökte med alla som fanns i listan men inget liknar den kyl/frysskåp sonen har.
Medlem
· Etelä Pohjanmaa
· 2 467 inlägg
Har du igång snabbfrysningen går väl kompressorn konstant?
nej s-knappen skall inte vara intryckt vid normal drift för då blir frysen -30CB Blackkatten skrev:
Klicka här för att svara

