Tjenna
Har en modell husqvarna qb6263i diskmaskin där det ej händer nåt när man trycker på on. Lampan fungerar inne i maskin men ej själva knsppen on där pilar och program ska börjar lysa.!?
Nån som har en aning!? :)
Mvh Linus
 
P
T Tjureda skrev:
Tjenna
Har en modell husqvarna qb6263i diskmaskin där det ej händer nåt när man trycker på on. Lampan fungerar inne i maskin men ej själva knsppen on där pilar och program ska börjar lysa.!?
Nån som har en aning!? :)
Mvh Linus
Byt on knappen billigt!
Hjälper det inte så är det kretskortet och då slänger du maskinen (bästa val)
 
electroluxaren skrev:
Byt on knappen billigt!
Hjälper det inte så är det kretskortet och då slänger du maskinen (bästa val)
Hej tack för tips. Var hittar man en on knapp!? Har du tips på nån diskmaskin om man ska byta ut den?
Mvh
 
electroluxaren skrev:
[länk]
Köp en Siemens i IQ700-serien
Tack är det lät att byta!?
 
P
T Tjureda skrev:
Tack är det lät att byta!?
hyfsat lätt
bara att lossa panelen så ser du
 
electroluxaren skrev:
hyfsat lätt
bara att lossa panelen så ser du
Okej låter bra tack för snabb hjälp:) trevlig dag
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.