1 208 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Hej! Har en UPO D606 som ej slutar tömma.
Maskinen hade inte tömt ur vattnet, och lampan som varnade för överfyllnadsskydd blinkade.
Jag tömde ur vattnet och rengjorde pumpen. Pumpen fungerar. Så fort jag sätter i kontakten börjar den pumpa. Om jag häller i ett par liter vatten i silen pumpar den ut det på några sekunder, men den vägrar sluta. Finns det någon nivågivare någonstans som kan ha hängt sig?
Jag tömde ur vattnet och rengjorde pumpen. Pumpen fungerar. Så fort jag sätter i kontakten börjar den pumpa. Om jag häller i ett par liter vatten i silen pumpar den ut det på några sekunder, men den vägrar sluta. Finns det någon nivågivare någonstans som kan ha hängt sig?
Du får lägga kull den så att vattnet rinner utM Monterigig11 skrev:Maskinen hade inte tömt ur vattnet, och lampan som varnade för överfyllnadsskydd blinkade.
Jag tömde ur vattnet och rengjorde pumpen. Pumpen fungerar. Så fort jag sätter i kontakten börjar den pumpa. Om jag häller i ett par liter vatten i silen pumpar den ut det på några sekunder, men den vägrar sluta. Finns det någon nivågivare någonstans som kan ha hängt sig?
Klicka här för att svara