returen
returen: [citat] tyvärr är det det generella svaret när det gäller lågpris från kina
5 svar · 1,2k läst
returen
returen: [citat] Ja det är rimligt om företaget inte vill ha jobbet en kinesisk kompressor kostar inte så mycket så normalt bör ett kompressorbyte ligga runt 5543.-
9 svar · 6,5k läst
·
N
nsandin: [citat] Hej och tack för snabbt svar. Ah jag fattar, så genom att den knappt snurrat har själva spännrullen snurrat runt istället och därför har plasten smält. Då ordnar jag lite olja att smörja med. Däremot gällande säkringen, är du 100 på att den inte behövs? Dock googlade jag igår kväll lite mer på electrolux spännrullar än vad jag brukar gör en tisdags kväll, och det
2 svar · 1,6k läst
·
returen
returen: [citat] tror inte du får svar på en snart 15 år gammal fråga dessutom saluförs inte dessa modeller längre oftast går det inte att få bort denna typ av ljud man kan reklamera skåpen eller prova olika metoder till ljud isolering vila beroende på vad det är för skåp varken du eller TS har uppgett detta dock
2 svar · 3,8k läst
E
Emilius: [citat] Du ska ha tack för din nerlagda tid
10 svar · 1,7k läst
raubtier
raubtier: Är väl ungefär den upplevelsen jag läst mig till från andra länder också. Får helt enkelt nöja mig med en vanlig side-by-side utan franska dörrar, verkar vara där det drar iväg i pris hos de i Europa mer etablerade märkena.
3 svar · 8,2k läst
R
RageGuitar: [citat] [citat] Har installerat en ny maskin nu, står att den är tillverkad i Polen. Ska se om jag kan kontakta Electrolux och se om dom kan förklara/motivera materialvalen. Jag får lägga in en inspektion av slangarna strax innan garantin går ut för den här maskinen.
41 svar · 20,3k läst
·
snaggletooth
snaggletooth: Tar man upp bilden i full upplösning ser man att stickproppen är rejält skadad.
6 svar · 830 läst
·
returen
returen: [citat] detta är ett säkert tecken på köldmedelsbrist har du någon garanti för skåpet är skrot
1 svar · 619 läst
·
S
Sneps: [citat] Kanske ska meddela att den funkade och var enkel att få loss då man kom på hur. Det var lite dolt. Den satt med 2st plast snäppare eller vad det nu kallas. Fick lov att klippa bort lite plast så den nya passade men det tog bara Ca 2min. Nu har den gått ca 6månader utan problem.
5 svar · 1,0k läst
·
returen
returen: [citat] Ja det gör ju inte saken bättre
10 svar · 4,6k läst
G
Gunnarselin: [citat] Det löste sig. Var två skruvar som skulle lossas.
3 svar · 2,3k läst
·
klosp11
klosp11: Sätt fast själva kopplingen på ovansidan av kretskortet sedan med ett limpistol om man har det sä det inte lossnar igen. Lycka till!
13 svar · 2,1k läst
·
D
Dortmunder DAB: ? Ska kolla upp det, tack 👍
20 svar · 3,3k läst
·
D
Dilato: [citat] Man kan testa alla element genom att ha termostaten på av, välja element och sedan öka termostaten tills den slår på elementet. När man hittat vilket element det är som är boven kan man prova att värma upp ugnen med de andra elementen i fall det är fukt som ger jordfelet, det kan kanske torka ur det trasiga elementet.
7 svar · 999 läst
SuomalainenSälli
SuomalainenSälli: Hejsan. Vilket lager bytte du ut? Var det en dyr historia? Mvh Chrille
16 svar · 18,3k läst
·
returen
returen: [citat] en eliktrikare löser detta snabbt, då kan det kollas att du har nollledare framdragen åxå
2 svar · 1,2k läst
·
arneri68
arneri68: [citat] I bruksanvisningen för Miele maskiner finns programförlopp för maskinens program. Programmet för skjortor har försiktig trumrotation jämfört med bomull som har intensiv. Centrifugering på höga varv sliter också på textiler. 1600 rpm är i praktiken inte så användbart som kan önskas. [bild]
33 svar · 4,0k läst
·
returen
returen: [citat] FHP R-modell
1 svar · 823 läst
·
J
Johansson68: [citat] Vad insinuerar du?
16 svar · 3,0k läst
K
Karim Mahdi: Tack för hjälpen Nu är maskinen igång. Det var lite meckit, men värt besväret.
17 svar · 4,6k läst
·
Keiller
Keiller: Jag köpte luftkammaren enligt rådet och bild tidigare i tråden, och bytte ut den gamla som förde väsen. Sen blev kylskåpet tyst. Kostade ca 1.700, inkl frakt, ifall nån undrar. Handlade från Bosch Home.
10 svar · 3,9k läst
·
returen
returen: [citat] fortsätta med det du gör
14 svar · 17,3k läst
·
returen
returen: [citat] så här nästan två år senare slänger du in denna mystiska kommentaren som ditt första inlägg? BH är bra märkligt...
31 svar · 53,1k läst
·
returen
returen: [citat] Ja det är bara att göra det, extremt frikostigt med 1års garanti på arbetet
11 svar · 1,3k läst
·
returen
returen: [citat] en kinesisks scandomestic lycka till med den du finns inget till dessa i denna delen av världen och troligen inte heller i den andra
1 svar · 612 läst
·
M
marcusjj: [citat] Tyvärr fick jag aldrig ordning på maskinen. Var nog moderkortet som något var fel på. Den åkte på tippen.
13 svar · 2,1k läst
4774
4774: [citat] Precis och därför jag inte tror på det heller 😄. Men det lär inte bli Samsung när det blir dags att köpa nytt . Känns dock som både frysskåp och kylskåp kommer leva för evigt hahaha. Har en samsungtv som fortfarande fungerar felfritt efter 14 år så även fast de dånar öronbedövande så är de rejält byggda för att hålla till skillnad mot annat som man vet kommer paja
21 svar · 4,4k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.