Köpte en ny regulator på reservex som skulle ersätta originalet men blir förvirrad av att stiften sitter olika Antingen falköp eller så behöver jag ett kopplingsschema/instruktion.
Den gamla.
Den nya
Ngn som vet?
Spisen är en ekc6051bow
Den gamla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den nya
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ngn som vet?
Spisen är en ekc6051bow
Hej,
Sitter i precis samma båt, fick du ihop den, i så fall hur gjorde du?
mvh Per
Sitter i precis samma båt, fick du ihop den, i så fall hur gjorde du?
mvh Per
Fick du ihop det? Hur gjorde du? Har du bild på hur du kopplade?john68 skrev:
Jag har EXAKT samma problem som skaparen har. Är det någon som fått ihop detta och är det rätt? Hur gör man om det är någon dubbelkontakt?
Jag fixade min spis.C Christian Bäckström skrev:
Ta kort på det som sitter och ska bytas.
Koppla sedan en kontakt i taget och för till respektive markering. Tex P1 osv.
Det spelar ingen roll vilken av kontakterna med benämning (tex P1) du väljer .
Är du osäker så kanske du bör överväga att anlita någon.
Hittade en annan forumtråd där det var en som ritat upp exakt vilka stift som skulle sitta vart så problemet löste sig! De e ju bara att man blir lite fundersam när det är saker som inte får bli fel. Alltid bra att fårga en gång för mycket!Timpi skrev:
Klicka här för att svara

