20 014 läst ·
33 svar
20k läst
33 svar
Elektrolux autodose - doserar för mycket
Samma här.L Susanne Löf skrev:
Från början fick vi rådet att justera mängden som maskinen doserar och att det säkert skulle lösa vårt problem. Att prova oss fram.
Ska sägas att vi blev kompenserade för uppskattad tvättmedelsförbrukning ca 6 månader efter den rekommendationen. Electrolux har verkligen varit serviceminded.
Frågan är bara om det är en del av strategin på ett känt fel. Tyvärr känns det så eftersom detta verkar vara otroligt utbrett problem och inte isolerad till några ”måndagsexemplar”.
Har ett servicebesök inbokat. Får se vad det mynnar ut i.
Klicka här för att svara